miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Gårdagen ! :)

Av Mikaela Selvin - 21 augusti 2011 12:14

Heej!

Aah, eftersom jag kom hem och va klar för att lägga mig vid ett igår så kunde jag inte va ute på datan... -.- men därför bloggar jag om gårdagen nu :) Btw. Blev inga bilder , mest film.. Och sen så tog jag inga kort på bayerska aftonen, bara nåt.. Men jaa. Skit samma höhö :) hade inte kameran med mej, drf blev det inte så många kort. Men nu ska jag sluta tjata och berätta vad som hände istället :D

Jag gick upp typ.. åtta? och va sjukt trött! Men jag fick gå upp.. Sen fixade jag mig och åt frukost. Sen klev jag i drill klänningen och så bar det av mot Boxholm för drill! När vi kom fram var det ungefär en halvtimme kvar tills våran konsert. När det var våran tur, vilket det var efter att musikkåren hade spelat en låt! Så gick vi och ställde upp. Det gick faktiskt ganska bra. Hehe.. Men sen va det dom andras tur och sen så drillade vi alla en marsch tillsammans. När det va slut så var det bara att vänta tills vi skulle marscha från någonstans? Sen när den va klar gick vi hem till Olivia. Satt och chillade en stund sen kom Hanna och Frida :) Dom går i våran drill asså :) Sen hade Olivias pappa lagat mat till oss, det va JÄTTE GOTT ! :D hihih! Sen så var det nästan dags att gå tillbaka till stället där vi skulle drilla, för då va det dags för den sista marschen.. När det va klar så gick vi hem till Olivia igen? Neej.. Tror vi väntade en stund förresten för Tranås skulle drilla men det gjorde dom aldrig.. Fick reda på att dom skulle drilla tjugo i sex och klockan va typ tre.. Menmen, när alla drill tjejer hade åkt hem va det bara jag, olivia, jenny och hilma kvar. Sen slagverket, och massa andra folk, såklart! Men aah, slagverket skulle spela en samba marsch, och vi fick gå framför dom och drilla haha :D jag, jenny och olivia. Hilma orkade inte? :) men det var i alla fall roligast av allt hittills :D hehe :D när den va slut så vet jag inte vad vi gjorde.. Väntade en stund till på att dom skulle drilla? Men när vi tröttnade på att bara sitta så kollade vi när dom skulle drilla och det va då vi såg att det va tjugo i sex.. -.- :p så vi gick hem till Olivia och chillade. Jag, Olivia, Lovisa och Alexander :) vi bytte om och fixade oss typ. Jag plattade håret, sminkade mig och bytte om.. Sen så gick vi ner och vet inte vad vi gjorde? Menmen, sen i alla fall så satt vi i deras vardagsrum? matsal? ajja nåt sånt i alla fall, vet inte vad dom kallar det :p menmen, då kom Alex med nån grej och bah, kan du få loss den här? och typ skrattade.. Jag bah, hahah ahaa, så försökte jag, bara det att det inte gick ju! :O men sen visade han hur man skulle göra och då va det jätteenkelt... -.- menmen.. Då fick ju han något att skratta åt :o :p hahah! Sen kom han med någon mer sak, och den va med jättesvår! Sen sa han att jag pratade för mej själv, och ja bah, hahahh men förlåt då xD sen började jag igen ^^ :D höhö.. men den va ju också jätteenkel :o -.- Sen så kom antingen han igen eller Olivias pappa eller Olivia ? med nån skum grej som va jätte jobbig också :o men den fick ja aldrig se hur man gjorde elle så :o x) höhöh ;) men aajja, sen när vi hade gjort det så va det mat! Grillat och potatisgratäng :D MUMS !! när vi hade ätit så chillade vi lite till haha, och sen drog vi till den bayerska aftonen ;D aah, där så satt vi och hade kul och sen försökte vi dra igång en långdans, men det va.. ehm..en.. *host* hmm... som hoppade på :o xD :D menmen , kul vare iaf :D hahahahah xD alla bah kolla juuu :$$$ hahah! Men jaa, sen så satt vi och hade kul, jag och Olivia gick ner på dansgolvet och schejka loss under en ? låt ;d kul vare! Sen efter ett tag började ingela jobba, sen så gick jag olivia och lovisa ner och dansade, sen gick vi tillbaka. Sen vare en långdans tror jag? då va vi också med såklart :D fett kul ! ^^ hehe, men sen efter ett tag så åkte alex hem. Vi gick runt och chillade lite och sen märkte vi att några från Tysklands musikkår , killar asså, satt och flirta med oss :o xD haha, sen kolla vi igen och då kolla dom också :o och när vi gick förbi där först så va det en av dom, den äldsta måste det vart, som bah gjorde sådär med händerna mot oss och bah: grrraaawrrrr ! :D oh vi bah okeeeeej? xD sen bah asgarva vi (aa) men sådör höll det på typ hela kvällen, och tillslut så ville vi gå fram, men vågade typ inte ^^ menmen.. Sen stog vi typ vid dom helt plötsligt sådär bara ;) och då såg ja att en av dom, som va ganska söt (aa' blinkade åt mej :O ja bah hahahahah x) ^^ thihi! Sen kolla han igen och ja kolla på han och då så vinkade han till oss, så vi gick dit då ;) så ja satt bredvid honom sen, resten av kvällen ja va där som va typ bara en halvtimme :( men ajaa, jag hann iaf få reda på att han hette Sebastian , han va 15 och jag fick hans facebook (a) :D hihih :D Olivia och Lovisa hoppade över till andra sidan bordet bredvid en annan kille som ville att nån av oss skulle sitta där haha ;) så när dom gick till honon blev han jätteglad och bah gjorde sådär med armen nivet, typ bah ooff elle nåt xD amen ni fattar? :D xD hahah.. Men jaja, sen va det långdans igen, och det va typ nån minut kvar tills mamma skulle ringa, men han Sebastian röck tag i mig och gick bakom mej haha :D sen så aah, ringde ju mamma mitt i alltihop och ja hörde inte ett skit men bah, jaja jag kommeeer det är låååångdans nu så jag ska försöka ta mej uutttt !! haha :D men aah, jag gick ut och så fick jag en kram av Sebastian och så sa han bah , see ya ! ja bah, yeah see ya! (aa' gash ;d haha ja ville inte gå därifrån, de va ju jättekul ju :D haha, men Olivia och vi bestämde att nästa gång det blev så att nån kolla och så som dom gjorde skulle vi gå fram tidigare ;) just det.. :O dom skickade ju fram en tjej som sa: ursäkta, killarna där borta undrar hur gamla ni är.. ja bah, jag är 15, olivia bah, 15 och lovisa bah, 14 haha :D sen sa hon det till dom och dom bah: waaaaaaeiijh ! :D vi bah oookej xD :D hahah..! Menmen, den kvällen ska återupplevas ! ^^ hihi! Men sen så gick jag ju i alla fall ut till mamma och kicki som satt i bilden utanför och väntade, vi åkte och hämtade min väska och drillstav hos olivia. Sen åkte vi hem. Jag kröp i min ziperall och sen så åt vi. Sen gjorde jag mig iordning och la mig i sängen. Med datan.. Men sen skulle mamma komma in och säga att jag va så duktig och såg såklart att jag hade datan.. hon bah; nehe duu! den stänger vi av, nu med detsamma! jävla, åååh ! så fick lydigt stänga av den när hon stog bredvid, nerd..! menmen, sen fick jag försöka sova.. -.- men aah, det va väl gårdagen i det hela i stort sätt ^^ hihi, och som sagt, inga bilder :/ menmen , det får gå ändå :)

Men STORT TACK ! till Olivia, Lovisa, Alexander och Ingela som gjorde gårdagen lyckad ! :D Puusssar !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 
 
Olivia

Olivia

21 augusti 2011 13:43

tack så mycket själv till en jättekul dag, puss! :D<3

http://www.oliiviiaahh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards