miikaelaaseelviin

Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela Selvin - 31 maj 2011 17:47

Tja!

Idag gick jag upp typ halv sju, plattade håret och sminkade mig. Tänkte ta mysbyxor men tur att ja inte gjorde det, fyfan vilken värme! Men jaja, när jag fixat mig färdigt så åt jag frukost. Efter ett tag kom Sofie. Hon ville snacka och det ville jag med. Tack.. (L) Sen gick vi till skolan, eller ahh, åkte för ja fick skjuts av henne. På skolan så hämtade vi böcker och gick upp till klassrummet, efter ett tag kom Liza. Vi hade svenska, kul? Nej inte direkt.. Kolla på någon konstig film.. Efter det var det so, prov på 1;a världskriget. Gick nog skapligt bra i alla fall. Slutade typ 30/40minuter tidigare. Så jag liza och sofie gick ut och chillade. Sen började bilden, vi skulle teckna av något ute. Målade av Sofies cykel, blev klar ganska fort, frågade vad jag skulle göra, hon bah, amen sitt där ute och "chilla" du. Ja bah okej :D sen fick vi sluta halv tolv. Vi gick och åt, soppa... Men fanns klyftpotatis, så tog det, gott..! Sen hade vi hemkunskap, *alltid lika kul*.. Men vi fick typ lära oss hur man tvättar medans andra halvan fick baka rabarber och äppelpaj (Y) nästa gång blir det tvärtom, najs! ;[ Men sen slutade vi, Sofie och jag drog ner på stan. Kollade på hennes lägenhet först, hon ska flytta asså :). Sen stan, ja köpte en BurN och hon fick låna och köpte powerrade? Vi flumma asmycke, (a) jag sa hej till en person två gånger, asså när han kom och gick, sen tredje gången han gick förbi hälsade han :D trevlig pöjk! (a) men sen skulle hon hem, så jag drog också hem. Nu sitter man här och tråkar, mamma kom hem nyss och vi åt lite. Ska snart dra och drilla, känner jätte mycke fört när det är så varmt.. ;'] men bloggar inte mer ikväll, får se om jag hinner blogga imorn bitti, har ju sovmorgon :D (Y) Sofie skulle komma till mej så skulle vi chilla lite ;p men aah, vi ses och hörs! :)


Ha det bra, puss & Kram!



/ MiikaelaaSeelviin ;*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards