miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Dagen här då !

Av Mikaela Selvin - 29 januari 2012 21:48

Tjoe ! :)

Blev väckt ungefär tolv idag med. Gick upp och gjorde inte så mycket. Fixade lite att äta till mig och mamma medans hon damsög och torkade golv. Sen när hon va klar åt vi och sen vek jag tvätt. Efter det fixade vi oss och drog ner och handlade. När vi va klara kom mormor och hämtade oss och sen hämtade vi syrran hos hennes kompis. Sen hem och då hjälpte jag syrran med hennes matteläxa, sen gick jag in och duchade och mamma började med maten. Efter att vi hade ätit fönade jag håret och sen åt vi glass o fruktsallad med nån bärsås, gooott ! Så såg vi Mulan 2 också, sweet :')

Sen ringde pappa och då snackade vi i skype och fixade lite krångel på min data. Sen fixade jag mig och sen skulle mamma o jag kolla lite pengar oså eller vad det va. Men så blev det inte för hon missuppfatta mej eller nåt. Aja. Men ska inte göra mycket nu, fixa mig det sista och sen sova? Lägga mig i sängen i alla fall. Men hejdåå !


Mamma köpte såna här för ett tag sen och dom kom idag, så nu sitter det uppe över min säng !

Tack mammi ! :)

 


hahah omg,

 


thih sweet !

 


fruuktsalladen !

 


ooså jag !


/ MiikaelaaSeelviin ;* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards