miikaelaaseelviin

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela Selvin - 30 september 2011 21:08

Kapten Röd - true love to you !


Tjooe! :D

Va ett tag sen nu igen.. :[ men jaa, jag tänkte inte berätta så mycket av vad jag har gjort faktiskt, bara om dagen idag sen kommer jag bjuda på lite bilder med :)

Men jaa, jag gick upp typ halv tjugo i sju och gjorde mig iordning, åt frukost och sminkade mig. Sen skolan, började med spanska och där fick vi göra läxan vilket gick bra tror jag, sen så fortsatte vi översätta en text som vi ska få frågor på nästa torsdag. Igår och idag har vi haft våran spanskalärares sons tjej där och hon är spanjorska och kan inte svenska eller engelska. Najs! och torsdag nästa vecka ska vi ha bara henne haha :p :s men ska nog gå bra..! hehe, sen så va det dags för musik, gick ju bra det med. Typ svarade på frågor om popmusikens historia.. sen så sjöng vi lite , övade inför uppsjungningen som är SNART ! :'o uss :( sen så vare en liten raast och sen spelade vi piano, klarar typ det första ( för vi får bara jättelite på låtarna) på what are words med bas också :D de äe vg ! mohah , I feel Good , I knew that I would ! ;D men jaa, sen så slutade vi och då vare lunch, sen efter lunchen vare biologi och det innebar läxförhör, fick tolv sidor och det va typ förhör på två sidor av det man läst.. -.-' snacka om onödigt att läsa igenom alla tolv då lixom ;o men jaja, gjort är gjort...! men sen slutade vi, sen gick jag hem och sjöng lite ^^ sen ringde amanda och sen gick jag till hon Marie som jag pratar hos ni vet. Emm, jaa, vene, sen drog jag hem, fixade lite bara och sen hämtade mamma mig och vi drog till Max och åt :D sen godishuset ! flöt ja vet ;] men sen drog vi och köpte bröd och sen drog vi hem. Snackade lite med grannen och sen så gick vi in och jag slog in pappas paket sen satte jag mig här. Men jaa, flötar godis och kollar på idol, alla bra går ju vidrae :D älskart!! hihi alla jag ville rösta på har gått vidare än så länge ^^ men jaa, sen ska jag inte göra mke, blir väl american pie 2 eller nåt annat skit som går på tv. Men imorgon blir det att eventuellt gå på loppis.. i kvarnparken någon gång mellan nio och ett sen ska mamma till synsam och efter det ska vi till linköping och kolla på nya mobiler och så typ :d men här kommer lite bilder, kanske inte så roliga men det är något iaf ;o :]


 

 

 

 

 

   


Hope you like it a little ? :]

Kommentera !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 30 september 2011 20:52

Hej! Om jag vinner en tävling så kommer jag lotta ut en valfri vara på bubbleroom, vill du hjälpa mig samt få förtur i utlottningen? Klicka på bilderna i detta inlägget och kommentera när det är gjort! http://mmeeli.se/2011/september/klicka-p...cka-pa-bilderna.html

Hoppas du vill hjälpa mig! :D

http://mmeeli.se



Sv; Heej! Klart att jag vill hjälpa dig! Och vara med i utlottningen. Tack för att du hörde av dig. Jag harklickat på alla bilder nu som du kanske såg genom min kommentar.

Och till er andra, hjälp henne ni också! :)

Av Mikaela Selvin - 19 september 2011 19:45

Tjah ! :)

Aah, tänkte berätta lite kort om dagen. 

Gick upp vid typ halv sju idag? fixade mig och drog till skolan. Hade slöjd, kom ganska långt faktiskt :) sen så hade vi rast och sen so.. kul som vanligt...! -.- men efter so så åt vi, eeuw! gulasch soppa med kyckling ? :o ursch va äckligt det va ! :O men sen så typ shillade vi en stund innan det va dags för engelska. Vi gjorde inte så mycket där, sen va det svenska och där gick vi igenom någon random text och sen fick vi läsa, gick ju.. så där (a) men jaa, sen drog man hem och sen så åt jag med syrran. sen drog vi till farmor och träffade henne och min faster katja plus lillkusin och katjas hund , nice! fick hjälpa farmor att putsa en hylla med typ :) sen efter det så gick vi och mötte mamma på stationen. jag cyklade hem i förväg sen och efter en liten stund kom sofie och vi drog till gårn. har vart här ett tag nu, typ chillat och gick ner till källaren förut och typ snackade och lyssnade på musik. nu sitter vi här vid varsin data och tråkar. liza skulle komma snart? ajja, men ni får ha det så bra så kanske vi hörs imorgon :)) studiedag imorn ! (Y) men ha de bäst :) puss puss !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 september 2011 17:38

TjahTjaaaah!

Hej!

Aah, en snabbis nudå. Jag ska till gårn med Sofie älskling snart. Guuutt! Love you my sweet little thing ! :D huhuh! men jaa, ska gå nu, tror jag bloggar på gårn sen :) men vi säs ! puss o kram o ha det bra o glöm inte att läsa tidigare inlägg o glöm inte att ni är bäst ! (a)


/ MiikaelaaSeelviin ;*


Btw. vill ni ha lösenordet till Fuck this life...? så får ni fråga. men ger bara ut det till en del...!

Av Mikaela Selvin - 18 september 2011 20:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mikaela Selvin - 18 september 2011 20:04

Hejj!

Jaao, inte hänt mycket idag. Gick upp typ ett, vaknade till typ halv tolv och va vaken tills ett men låg i sängen då men.. Jaja, sen gick jag upp och åt mat med mamma, gott! Sen så vet jag inte vad jag gjorde..? kollade nog på en film tror jag, jätte bra! typ tjöt ihjäl mej :'} huhuh ! men sen så vek ja strumpor och så och sen gick jag in och duschade. Sen kom mamma hem och aah, nu sitter vi framför tv och har ätit.

Imorgon är det skola igen.. men jaa, man får väl se det positiva i det negativa? men efter skolan ska jag och syrran dra till min farmor och träffa henne och min faster. Sen skulle vi sälja panda saker till dom (dock min syrra som säljer, inte jag!). Så ska bli kul att träffa dom, kanske får mysa med min mini kusin också :D tihih! Men jaa, vi ses kanske! imorgon. Puss och Kram!


 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 17 september 2011 23:40

  

påväg till liseberg dåe

 


sexiga yao

 

sexiga !

 


hell yeah !

 


vet att du gillart ! ;)

 

yaaay!

 


på vägen hem,

 

tryffel bollar som jag och sofie har gjort typ? ;] sjukt goda iaf!!

 


grymt sexig bild som syrran tog på mej assåe!

 

min älskling på gårn!

 


schnyyggg..!

 


mobbad bild på mej yao !

 

sista bilden får min gullunge bjuda på ! ;*

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 17 september 2011 23:11

Hejsaan ! :)

Härligt att blogga två dagar i rad :) haha! Men jaa, jag berättar om vad jag gjort idag då.

Ehm, gick upp vid tio? Mamma väckte mig då ^^ sen fixade jag mig, åt frukost och sen drog jag och Sofie till biblioteket för jag skulle drilla. Btw Sofie sov över här för er som inte hade koll på det. När vi väl va där så övade jag och frida och olivia på våran konsert låt beat it. Sen var det dags, när vi skulle köra så gick vi fram, bara det att en gubbe skulle prata politik mitt i alltihop, så där stog vi och de va ju sjukt kul :o -.- men men, sen körde vi! gick väl inte så värst bra haha :p asså för mej då :o men jaa, sen efter så körde dom andra grupperna och sen körde vi två marscher. Sen gick vi till parken och blev fotograferade ;] sen drog jag och sofie hem till mig. Vi typ åt för mamma hade gjort mat, sen kom våra förra grannar som nyligen flyttat härifrån och hälsade på en snabbis, kul! sen så kollade vi på en film som faktiskt va bra hehe :) jämfört med en vi såg igår.. ;O haha vi ska inte gå in på vad den handlade om.... gash! haha! men jaa, efter filmen så gick jag och sofie in på mitt rum och ja spelade lite gitarr (a) sen spelade sofie lite också. Men sen så skulle jag hjälpa mamma i tvättstugan och då drog sofie hem. sen satte jag mig vid datan och beställde två nya par jeans :D sen skulle mamma kolla sin facebook, sen typ öhmm..? kollade vi på något program och sen så kolla vi på fongarna på fortet det sista ;o hah! sen kom jävla transformers och mamma och jag typ satt och kommenterade allt som hände, så jävla dålig asså! hahah! sen va mamma trött så hon gick och gjorde iordning sig, då fortsatte jag kolla en stund, och sen så sa en liten robot något som jag typ fortfarande as flabbar åt , den bah: här är min KK ! - HAHAHAHHA ! xD asså förlåt men så jävla fail :o x') hur fan kan det finnas folk som gillar den filmen/filmerna? hah! jaja, sen så gjorde jag mig iordning också och sen satte jag mig i sängen med datan och så :] så nu sitter jag här och tråkar med music och så ;o men jaa, imorgon blir det inte mke, typ chilla, sova ut i alla fall! sen kanske se om man har någon läxa vilket jag inte tror ? inte tills på måndagen iaf? tisdag är det studiedag :D (Y) men jaa, kommer lite bilder i nästa inlägg från liseberg bla. :) puss kram ! loveyaah !


mysigt pysigt yaao !

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards