miikaelaaseelviin

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela Selvin - 31 juli 2011 16:29

Heej!

Den här veckan har det bloggats dåligt pga av att ja åkte till finland och så. Men jag börjar om igen imorgon ! men ni får ha det bra, nu ska jag göra något kul ?

ska beställa en zipperall någon dag också, leopard :D sen kanske jag ska beställa en rosa/vit randig efter det :) men vet inte om jag ska ta M eller L :o beror på hur stora dom är lixom ;o men ska fråga mamma om hjälp sen.. Men jaao, ses ! :)

PussKram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 31 juli 2011 00:25

Heeijj!

Aah, jag är typ skit trött såå, men jag bloggar imorgon em/kväll om Finland tror jag. Lovar inget men det kommer komma inlägg om det snart. För nu orkar jag inte. Men jaa, imorn blir det Sofie en stund först och sen blir det att åka hem. Va med sofie idag också, fett kul! Men orkar inte blogga mer nu, puuuuuss kraaaaaam!

Ps. Ingen bloggade, Sofie hade inte bloggat alls på sin heller, Frida vet jag inte och Olivia hade försökt men kom inte in. Men jaja, tack ändå tjejer! PussKram!!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 30 juli 2011 23:39

TJAAH !
Veckans hiss och diss här då.

Äntligen ! :)



HISSA:

 

1. Hela Finlands resan , fetta kul !

2. Det har varit underbart väder i Finland (ca. 30* och sol!)

3. Träffade pappas kusin, hennes barn (mina sysslingar) och hennes mamma (Y)

4. Jag lärde mig..liiiite Finska :D

5. Jag hade jätte kul med både pappa och brorsan, men jag och brorsan har nog aldrig skrattat så jävla mycket förr :D fett kul ! hahah, vi har världens sjukaste humor :D skitunge.. HAHA :D

6. Va med Sofie idag, det va sjukt kul ! :D

7. Jag fick mina sysslingars facebook så hoppas att man kan lära känna dom lite :D fast vi inte snackar varandras språk mycket alls :P men engelska går ju alltid :D (a)

8. Jag shoppade lite, och har ändå mycket kvar :D

9. Vi åkte upp i ett jätte högt torn som pappa och mamma hade ätit mat i när dom va förlovade :p


 

DISSA:

 

1. Jag fick sova i bilen pga att pappa snarkade för mke ;]

2. Det va typ massa zigenare? på campingen som skrek och härja över hela campingen, från morgon till kväll, aldrig tyst..! :@

3. Det äckligt dåliga vädret här i Sverige !

4. Att resan var slut, det va faktiskt riktigt kul ;/ :)

5. Mosta Makkara ? typ delikatess eller nåt där? alla tke de va jättegott men ja bah, eeuw :P


Finns inget mer att dissa men ni fick några extra hissningar istället :D

PUSS & KRAM !

Av Mikaela Selvin - 25 juli 2011 11:10

Heeej! :D

Snart åker jag iväg. Usch, är jätte nervös :D men det ska bli grymt kul! Ska träffa massa släktingar och så som vi aldrig träffat :D och någon som jag haft kontakt med på facebook. Och någon som jag bara träffat en gång osv. :D najsnajs ! hihih! Sen ska vi ha jätte kul på båten och så i Finland ska vi inte bara hälsa på släktingar utan typ åka upp i något ashögt torn eller nåt som man ser över hela Tammefors tydligen :o hur ska det gå för mig, när jag knappt klarade av höjderna i linbanan på kolmården ? :O xD men jaja, det blir väl en upplevelse det med, kommer ta MASSA kort ! :D men jaa, ska inte blogga så mycket mer nu. Från och med idag tills på lördag förmiddag tillhör min blogg - Frida Gustavsson - Sofie Hallberg - Olivia Carlsson :) dom kommer blogga lite, tack så jätte mycket tjejer ! :) (L)


Här är deras bloggar !

http://izziegumman.bloggplatsen.se - sofie

http://oliiviiaahh.blogg.se - olivia

http://fridagustawsson.blogg.se - frida


Enjoy !


Ha det så jättebra nu! Jag kommer sakna ALLA här hemma ;'( ps. ni som har mitt nummer - sms,a eller ring inte för det är jätte dyrt för både er och mig ! och jag kommer inte svara på sms eller samtal så fort jag gått på båten typ.. :( men på lördag är jag hemma så då kan ni messa. PUSSSSS !!! :*


/ MiikaelaaSeelviin ;*


Av Mikaela Selvin - 24 juli 2011 20:29

Tjah ! :)

Lite läsning kommer ni få i alla fall!

Jag har frågat några om dom vill gästblogga, fem stycken. Alla kanske inte kommer blogga, men Sofie, är i alla fall en som har svarat ja och kommer troligtvis blogga! :D Frida kommer kanske också blogga några gånger :D härligt ! Får se om det blir någon mer, men dom får skriva vilka dom är i varje inlägg dom gör :)

TACK till alla!

Ses , och ha det så kul! :) puss!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 24 juli 2011 19:52

Tjah ! :)

Idag så gick jag upp typ halv elva , tog på mig kläder sen skjutsade jag och mormor in mamma till stationen. Sen så åkte vi hem typ. Jag duschade och fixade mig och mormor drog hem till sig. Sen efter en stund kom pappa förbi och hälsade på. Härligt! Såg hans nya bil, najs! Sen så gick jag in igen och åt frukost typ. Sen kom Liza. Vi snackade lite, sen fick hon se det jag köpte på A6 och sen satte vi oss framför en film. Not another teen movie ;) ahah.. Sen så va den klar och då hämtade mormor oss och då drog vi ner till stan och handlade lite till mig tills imorn och tills ikväll, eller det mormor och jag skulle äta. Sen åkte vi hem och Liza drog hem till sig när vi kom hem hit, hon hade cykel, hehe. Sen så åt mormor och jag. Efter ett tag åkte vi och handlade bröd tills imorgon. Ahah :P sen så började vi packa. Äntligen klar! Uss, jag är faktiskt lite nervös :o fast ska bli kul ändå :D men jaao. Nu ska jag inte göra mycket alls, typ äta något och chilla framför tv,n en stund. Sen göra mig iordning och lägga mig.

Det här är sista gången jag bloggar innan jag åker iväg, kommer inte blogga när jag är i Finland troligtvis ;( men bloggar så fort jag kan när jag kommer hem. Kanske hinner blogga imorgon bitti, hoppas! Men jaao, vi ses, puss kram! :)

Och ha det BÄST nu ! :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 24 juli 2011 13:38

Heeeej ! :)

Inte God morgon för mig direkt. Har gått upp och skjutsat mamma till stationen och sen åkt hem och duschat och sen kom pappa en sväng. Han har köpt en ny asnajs bil och sen gick jag in och åt frukost och då kom Liza :D vi ska va idag tills typ halv fem för sen måste jag packa. Och då kommer mormor och hjälper mig lite :D sen ska vi äta tsm och greja. Men imorgon åker jag till Finland :D ska bli asnajs! Men nu ska jag va social med Liza :o :p puss kram och ha det bra!


Daaagens Outfit ! :)

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 23 juli 2011 21:17

Hej!

Jaao, ska nog dra nu. Kanske lägga mig, eller göra nåt annat kul. Imorn blir det att skjutsa mamma till tåget och sen ska jag va med Liza? Sen ska jag packa det sista för på måndag åker jag :D men vi ses, bloggar imorgon igen. Kraaaaam! :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards