miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Dagen !

Av Mikaela Selvin - 28 januari 2012 19:17

TjenareTjenare! :)

Blev väckt av mamma vid ca tolv idag. Ni anar inte hur skönt det va att sova ut! Sen år vi mat, som blev min frukost jao. Efter det plockade jag in i diskmaskinen och sen, emm.. gjorde jag inte mycket. Efter ett tag satte jag och syrran oss i min säng och kollade på film. Sen fixade hon iordning sina saker för att åka till maxine, sin kompis. Jag följde med när hon och mamma gick dit. Och när hon var avlämnad så gick mamma och jag en låååångsväng, görsa skönt! :] Kom hem, duschade av mig, satte mig på mitt rum framför datan och så kom jag på att jag har ju engelska tills på onsdag och hemkunskap tills fredag. Så då satte jag mig med hemkunskapen och gjorde allt! Fattade inte hur jag orkade menmen, nu är det gjort så då kan jag ju slappna av i veckan. Har också läst igenom engelskan en gång och ska bara läsa igenom den någon annan dag med så är den fixad med. Göött! Men nu, sitter jag här framför datan och kan slappna av efter dagen, allt gjort och så. Skulle välja gymnasie i helgen med, men funderar på om jag ska prata med syon om lite saker först, hmm.. Aja, det löser sig. Sen ska jag skriva ett brev om mig själv så jag kan ge ut till olika företag/jobbplatser. Dags att börja söka sommarjobb nu lixom.. Får ju eventuellt jobb uppe hos pappa i Norge i sommar, beror på hur han jobbar osv. Men jaja, vi hörs mer imorgon. PussoKram! :]

Btw så vill jag dissa att någon av våra grannar har börjat föra ett jävla oväsen dag ut och dag in.. hmm, mutter.. inte kul!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards