miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

"o du frågade mig , ska vi göra nåt äckligt baby ? "

Av Mikaela Selvin - 25 januari 2012 23:04

Helluuuw ! :'D

Gick upp sju, fixade mig gick till skolan. Engelska , sen Fysik då man skulle jobba i par. Jobbade med Hanna som förra gången och sen va Fanny med oss också. Gick bra, förutom att Hanna brände sig när hon skulle känna vilket som va varmast av tre saker :/ stackaren ! Men sen vare lunch, efter det matte och prov. Gick inte alls bra, blandade ihop allt osv osv, men får väl hoppas att man får precis g i alla fall.. Men sen slutade vi och då gick vi, jag och sofie, hem till mig, åt lyssnade på music, och jag packade och så sen satte vi oss vid datan och chatta osv. Aja, sen skulle morfen hem när mamma kom och då åkte vi med honom till sofie. Han skjutsade , de bor på samma område :) vi kom hem, åt, sen chillade vi bara, spelade lite gitarr tillsammans sen satte vi oss vid datorerna och sen skulle vi dra iväg och handla. Köpte godis för 75 spänn.. Känner mej inte så glad direkt.. Kommer aldrig köpa ´godis på ica igen! :OOOO men ajja, när vi kom hem så gjorde vi inte mycket. Vi satte oss vid datorerna och chillade. Sen smörjde jag in mig med min salva för acnen och sen har vi bah chillat här , flötat godis och dricka. Menmen, vi hörs imorgon eller nåt :) har studiedag så därför jag sover hos Sofie också. Guuutt ! Men hörs imorn, ska bara chilla pilla då, sen kanske hälsa på farmor om hon är frisk. Ska bli kul :) puss sålänge !


aww, sweet :')

 


omg..

 


sötaaan !

 


/MiikaelaaSeelviin ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards