miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Jaa, vad ska man säga..?

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26

Jamen hej igen! :)

Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och mig va där, åt taco och kollade på film. Sen drog jag, Viktor(hans son) och Gabriel ut lite och sen efter det drog vi in på Viktors rum och chillade. Gjorde väl inte mycket mer. Sen blev mamma och jag hemskjutsade i alla fall. Pratade och sen la vi oss. Idag har jag gått upp såklart, typ vid tio, chillade ett tag , åt frukost, sen målade mamma och jag naglarna. Efter det åkte vi och handlade och hämtade oriflame paketet som kommit. Kom hem, mamma packade upp sen åkte hon till Jocke (hennes kille) en sväng. Jag plockade in i diskmaskinen och sen fixade jag med oriflame sakerna. Efter det satte jag mig vid tv,n och nu sitter jag här. Har verkligen jätte tråkigt. Tror mamma sover. Aja, ska väl gå in på mitt rum och kolla på någon film eller något annat kul. Hoppas ni har det roligare än mej i alla fall ;) hörs väl imorgon igen kanske? Jocke och hans två andra barn skulle komma hit då. Får se hur dom är :) trevligt! Men nu orkar jag inte blogga mer, puss o kram!!


Shit vad jag saknar sommareeeen ! ;/

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 19:10

Hej ! Shit, jätte längesen jag bloggade nu ju :( men har inte varit ute på datan sen sist typ, bara mobilen, hehe :). Men aja, jag har i alla fall en låååång lista på vad jag har gjort men tänkte berätta bara några saker :) Först den 7:e och 9:e fe...

Ovido - Quiz & Flashcards