miikaelaaseelviin

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela Selvin - 30 juni 2011 18:10

Tja!

Jag kan inte bestämma mig för vilken header jag ska ha, så snälla, hjälp mig ? :))



Den här som jag har nu :)

 

eller...


Den hära :)

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 30 juni 2011 17:47

Hejsaan!

Idag gick jag upp och fixade mig, gick till skolan och där mötte sofie och hennes kusin elvira mig. De va ganska chill i skolan, vi hade ju prov med och det gick inte så bra, men jaja. Läraren sa att det gick bra så lite bra måste det gått ändå? Men jag sa hejdå till olivia frida hanna alexander och liza också som skulle till tallinnnn.. Kommer sakna er..! ;( men jaao, dom är väl på båten just nu antar jag :). efter skolan gick jag hem, satte mig vid datan och skulle sola tänkte jag, efter att jag ätit nåt, men solen gick i moln så de gick ju inte!! Sen kom brorsan en stund, najjs! Vi snackade massa och hade kul. Sen åkte han hem efter en stund. Nu sitter jag här och tråkar, ont i huvudet men det skyller jag vädret på..! Plus att jag har suttit vid datan hela eftermiddagen.. (a) Men aah, shit the same. Mamma är och tränar nu och jag ska inte göra mycket, stänga av här och kanske vila en stund, kolla på tv eller något. Det åskar ju nu :oo fast den är nog långt bort så kan kolla på tv ett tag ? :p men jao, vi ses. Imorgon jaa, broarnas dag (y) ska gå med Sofie tror jag, tar lite bilder också I think.. men aah, som sagt, ses !

Puss Kram!


Mah bror ! :)

 

Najs väder menar jag... ;o


 

/ MiikaelaaSeelviin ;*


Av Mikaela Selvin - 30 juni 2011 12:45

Hejhej!

Slutat skolan nu, hade prov och de gick asdåligt... :) men skriver inte så mke nu, ska äta nåt nu och sen drar jag nog ut och solar, få se om brur svarar om han kan va idag, annars solar ja bara. Men vi ses, pusshej!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 30 juni 2011 07:24

Heej!

Nu har jag fixat mig och ska äta frukost nu, gick upp en halvtimme tidigare för va pigg :s så har en halvtimme extra nu och göra vad jag vill på :D (Y) men lyssnar på musik, och chattar me TommYYY ! :) men vi hörs mer sen, hoppashoppashoppas på att brur kan bada ^^ verkar bli finfint väder idag med ! (Y) men vi hörs, pusshej!!


Dagens outfit,

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 29 juni 2011 20:20

Hej!

Idag gick jag upp och fixade mig sen drog jag till skolan, på vägen kom brorsan i sin bil och ja bah , aaah tjahtjah! Så vi snacka en stund, han skulle hämta myggan. Hehe, sen så åkte han och då gick jag till cykelgrejen på skolan och där stog liza och sofie och väntade. Vi gick in och sen började lektionen. FETT NAJS !! älskar dej sofie, har fan jämt kul med dej :''D bästis<3 men orkar inte skriva så mycket mer om skolan, prov imorgon på det vi själva gjort den här veckan. Men efter skolan gick jag hem och plingade på hos grannen och hämtade syrran där, hon hade haft det kul. Vi gick in och så lagade jag lite mat, pommes... Fanns liksom inte nåt kött, näringsrikt och gott...! Sen gick hon ut och jag joina, solade en halv timme, morfar kom också. Sen kom liza och hennes föräldrar med kläder till syrran också jaa, sen gick vi in och fikade när dom gått. Blev glass för syrran och mej och kaffe för morfar. Efter det smörjde jag in mig och så gick vi ut igen ? Sen efter ett tag åkte morfar och en kompis till melina kom. Jag satte mig i skuggan och ritade med dom lite. Sen kom mamma och då satte jag mig i en SOLSTOL och solade igen! ;) sen gick vi in för det var dags att äta, muumaahh! Sen duschade jag och gjorde i ordning mig och satte mig här. Ska väl gå ut till mamma snart, hon messa att jag skulle komma x) hih.. Men jaao, dagen blev lyckad iaf!! Imorgon blir det skola och då blir det som sagt ett litet prov för att se vad vi lärt oss den här veckan, och så går vi ifrån en stund också, för liza ska till tallin med musikkåren... D': ursch, kommer sakna dig! Sen ska jag säga hejdå till Olivia Frida och Hanna i min drillgrupp också, kommer sakna er allihopaa! :'( jag ville inte följa med, vill liksom vara hemma och va med andra, och så vill jag spara med. Men kommer sakna er iaf ! :( Men efter skolan blire kanske att åka och bada med brorsan :D beror på hur mycket han behöver plugga, men hoppas! :) annars så frågar jag någon annan. Om ingen kan så får jag väl sola alldeles för mig själv utanför... ;'/ men aah, löser sig. Men jag bloggar mer imorgon, ps. har fixat min spotify nu så den funkar :DDDDD den har muppat... Men asglad för de ärju jättemke bra musik på senaste listan (a) men bara 10timmars speltid :( -.- men jaja.. Men vi hörs imorgon :) Puuuuusssss!


/ MiikaelaaSeelviin ;*


Av Mikaela Selvin - 29 juni 2011 07:46

Hejhej!
Nu har jag fixat mig för skolan och ätit frukost. Ska bara borsta tänderna. Syrran sitter framför tv, hon ska dra till grannen när jag går till skolan. När jag kommer hem ska jag göra lite att äta till oss. Sen så ska vi baka kladdkaka till morfar och oss, om det finns ingridienser vill säga... Men jaao, bloggar mer sen. Ha det bra, ses. PussKram!!


Dagens outfit - mobba mej inte för håret, ser förjävligt ut, jag vet!

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 28 juni 2011 20:00

Hejhej alla fina! :)

Idag gick jag upp och fixade mig sen drog jag till sommarskolan. Tråkigt, chillade mest idag med. Men sen efter skolan kunde typ ingen va, så jag ringde hem Melina , när jag hade ringt så sa Liza att hon nog kunde va.. Men hade ju redan ringt efter Melina då så.. blev inget. Men jag och syrran gick ut, hon lekte med grannen och jag stekte i solen, NAJSSS ! Sen efter ett tag gick vi in och kollade på tv typ, sen gick vi ut igen. Mamma kom hem och gjorde mat , vi åt ute och sen fikade vi. Sen roade jag syrran och hennes kompis som kom efter en stund med en sak. Sen efter att ha solat lite till gick jag in och duschade. Sen gick jag ut och efter en stund gick vi in igen, haha. Sen satte jag mig här och bloggade, nu kollar jag på Allsång på Skansen, MÅNS ZELMERLÖV - han är bara SÅ SNYGG ! 0:D men jaao, sen börjar Dr House svåraste fall? Fortsättning sen förra veckan, det var ju gööörspännande ju!! Men ska dra nu, imorn blire skola sen hem och baka kladdkaka, och mobba mej inte för att jag jämt knarkar det men det är gott (a) sen kommer morfar och vi ska väl snacka lite. Myyys! :D syrran skulle va hos grannen tills jag slutar skolan så skulle vi äta nåt när jag kommer hem. Men vi hööörs, puss kram!!


Bjuder på en liten bild ;d

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 28 juni 2011 15:34

Shuu!

Nu har jag solat en stund och syrran lekt med granntjejen. ÄLSKAR VÄDRET :D men hörs senare :) pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards