miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Dagen !

Av Mikaela Selvin - 22 januari 2012 17:24

Hejj ! :)

Gick upp typ tio idag, då var morbror och kusinerna här. Dom fikade och jag åt frukost. Sen gick jag in och fixade mig och sen när dom åkt hem typ vid tolv gck jag ut i bikini och fotograferades av syrran för att sen göra ett collage av det som ligger uppe på min facebook nu som bildbevis. Var en gillagrej för ett tag sen :) och nej, jag lägger inte ut mej, skulle aldrig lägga ut nåt sånt om det inte var någon sån där gilla grej så. Men aja, sen gick jag in och då ville syrran också lägga sig i snön så fick gå ut med henne igen.. Men aja, det gick. Sen fyllde vi upp ett varmt bad och duschade av oss. Sen så åt vi , sen vek jag och syrran tvätt medans mamma damsög och torkade golven. Sen såg vi film, poppers pingviner, sjukt gullig ! :') sen satte jag mig här inne framför datorn. Har matteprov på onsdag, kan inte ett skit så borde plugga. Varför gör jag inte det då? Joo, för att jag såklart glömde böckerna i skolan i fredags.. -.- blir så trött på mig själv ibland asså! Men provet får gå som det går den här gången.. Ajja, blir inte mycket nu, ska väl äta något sen och kanske se om man ska kolla på någon film? Får se. Imorgon är det den där fucking skolan igen, kuuuuul ? Naaeh. Menmen, det måste göras, bara den här terminen kvar nu och sen börjar gymnasiet där man förhoppningsvis kommer in på något man vill och gillar att läsa om..! Ajuste, skulle ju kolla på det idag. Ska nog göra det nu :') Men vi hörs nog imorgon igen :) puss och kram babes !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards