miikaelaaseelviin

Alla inlägg under januari 2012

Av Mikaela Selvin - 29 januari 2012 21:48

Tjoe ! :)

Blev väckt ungefär tolv idag med. Gick upp och gjorde inte så mycket. Fixade lite att äta till mig och mamma medans hon damsög och torkade golv. Sen när hon va klar åt vi och sen vek jag tvätt. Efter det fixade vi oss och drog ner och handlade. När vi va klara kom mormor och hämtade oss och sen hämtade vi syrran hos hennes kompis. Sen hem och då hjälpte jag syrran med hennes matteläxa, sen gick jag in och duchade och mamma började med maten. Efter att vi hade ätit fönade jag håret och sen åt vi glass o fruktsallad med nån bärsås, gooott ! Så såg vi Mulan 2 också, sweet :')

Sen ringde pappa och då snackade vi i skype och fixade lite krångel på min data. Sen fixade jag mig och sen skulle mamma o jag kolla lite pengar oså eller vad det va. Men så blev det inte för hon missuppfatta mej eller nåt. Aja. Men ska inte göra mycket nu, fixa mig det sista och sen sova? Lägga mig i sängen i alla fall. Men hejdåå !


Mamma köpte såna här för ett tag sen och dom kom idag, så nu sitter det uppe över min säng !

Tack mammi ! :)

 


hahah omg,

 


thih sweet !

 


fruuktsalladen !

 


ooså jag !


/ MiikaelaaSeelviin ;* 

Av Mikaela Selvin - 28 januari 2012 19:17

TjenareTjenare! :)

Blev väckt av mamma vid ca tolv idag. Ni anar inte hur skönt det va att sova ut! Sen år vi mat, som blev min frukost jao. Efter det plockade jag in i diskmaskinen och sen, emm.. gjorde jag inte mycket. Efter ett tag satte jag och syrran oss i min säng och kollade på film. Sen fixade hon iordning sina saker för att åka till maxine, sin kompis. Jag följde med när hon och mamma gick dit. Och när hon var avlämnad så gick mamma och jag en låååångsväng, görsa skönt! :] Kom hem, duschade av mig, satte mig på mitt rum framför datan och så kom jag på att jag har ju engelska tills på onsdag och hemkunskap tills fredag. Så då satte jag mig med hemkunskapen och gjorde allt! Fattade inte hur jag orkade menmen, nu är det gjort så då kan jag ju slappna av i veckan. Har också läst igenom engelskan en gång och ska bara läsa igenom den någon annan dag med så är den fixad med. Göött! Men nu, sitter jag här framför datan och kan slappna av efter dagen, allt gjort och så. Skulle välja gymnasie i helgen med, men funderar på om jag ska prata med syon om lite saker först, hmm.. Aja, det löser sig. Sen ska jag skriva ett brev om mig själv så jag kan ge ut till olika företag/jobbplatser. Dags att börja söka sommarjobb nu lixom.. Får ju eventuellt jobb uppe hos pappa i Norge i sommar, beror på hur han jobbar osv. Men jaja, vi hörs mer imorgon. PussoKram! :]

Btw så vill jag dissa att någon av våra grannar har börjat föra ett jävla oväsen dag ut och dag in.. hmm, mutter.. inte kul!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 27 januari 2012 20:11

Hejhej!

Att det ALLTID ska vara nåt strul när jag ska lägga upp videoklipp, ja fattar inte..! Det här kan man se till ungrfär hälften men hela laddades upp och jag avbröt inte nåt eller så.. Asså, ibland undrar jag om "tekniken" vill få mej ännu mer irriterad än va ja är på den asso :o men jaja, ni hann se till fysiken, så jag får väl skriva resten hahah :] NÅGON som vet om det är så att man inte kan ladda upp klipp som är längre än 1,30? Konstigt isf, aja, kommentera om ni har någon aning om varför det strular sig -.-'

Men på fysiken hade vi genomgång och så laborerade vi. Gick görsa bra! Sen gick jag hem, sjöng lite, satte mig vid datan och letade bra music o dansa till och valde Niggas In Paris - Jay-Z & Kanye West. Ska ju göra en dans till idrotten o jag gör en med sofie och en själv. Najsss ! Men jaja, ni kanske får video på dom sen om det går att ladda upp och om jag känner för det :) men det blir inte än på några veckor. Sen kom syrran o mamma hem och efter en stund åt vi. Sen satte jag mig på mitt rum o selade in videon o laddade upp den. Sen har jag ätit godis, fuuu ! Jag som skulle sluta :[ men aja, ska se film sen kanske. Sen sova eller nåt annat kul.. Haha, men ni får ha det bäst! Nu ska jag fortsätta sura över att det aldrig kan gå som jag vill när det gäller teknik osv osv :'[ pusssisss !


 


 


 


Bara några tråkiga bilder jag tog idag, enjoy !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 27 januari 2012 19:43

Wiiie ! Hej !

Nu har jag äntligen lyckats ladda upp ett video inlägg! Nya datan funkar bra och går snabbare att ladda upp videor på youtube ! Menmen, första inlägget som sagt, och kanske det sämsta också, lite mycket eeh aah men men, det får jag bli bättre på nästa gång. Enjoy ! Puss Kram !



/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 25 januari 2012 23:04

Helluuuw ! :'D

Gick upp sju, fixade mig gick till skolan. Engelska , sen Fysik då man skulle jobba i par. Jobbade med Hanna som förra gången och sen va Fanny med oss också. Gick bra, förutom att Hanna brände sig när hon skulle känna vilket som va varmast av tre saker :/ stackaren ! Men sen vare lunch, efter det matte och prov. Gick inte alls bra, blandade ihop allt osv osv, men får väl hoppas att man får precis g i alla fall.. Men sen slutade vi och då gick vi, jag och sofie, hem till mig, åt lyssnade på music, och jag packade och så sen satte vi oss vid datan och chatta osv. Aja, sen skulle morfen hem när mamma kom och då åkte vi med honom till sofie. Han skjutsade , de bor på samma område :) vi kom hem, åt, sen chillade vi bara, spelade lite gitarr tillsammans sen satte vi oss vid datorerna och sen skulle vi dra iväg och handla. Köpte godis för 75 spänn.. Känner mej inte så glad direkt.. Kommer aldrig köpa ´godis på ica igen! :OOOO men ajja, när vi kom hem så gjorde vi inte mycket. Vi satte oss vid datorerna och chillade. Sen smörjde jag in mig med min salva för acnen och sen har vi bah chillat här , flötat godis och dricka. Menmen, vi hörs imorgon eller nåt :) har studiedag så därför jag sover hos Sofie också. Guuutt ! Men hörs imorn, ska bara chilla pilla då, sen kanske hälsa på farmor om hon är frisk. Ska bli kul :) puss sålänge !


aww, sweet :')

 


omg..

 


sötaaan !

 


/MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 23 januari 2012 21:20

Hejsan hoppsan eller nåt !

Gick upp sju som vanligt, fixade mig och drog till skolan. Hade slöjd och gjorde klart mitt pannband och sen hade vi so, lika tråkigt som vanligt, gwaah -.- men efter det var det lunch, sen drog Sofie till tandläkaren. Alltid tomt utan hennee wtf :o men aja, sen engelska och efter det svenska. Satt vid msn i stort sett hela svenska så aa.. Men skulle ändå bar läsa. Men shit tha same, efter skolan gick jag hem, syrran kom. Vi åt och såg på film. Sen la jag mig i sängen och pluggade matte och sen kom mamma, vi åt och efter det pluggade jag lite till efter att ha somnat i soffan heh.. Duschade innan ja började plugga btw :') Men jaa, sen tyckte jag att jag förtjänade att sätta mig här och chilla pilla nu när jag kan liiite av matten i alla fall.. Huhh!

Men jaojaa, imorgon är det skola igen, sen hem och äta ta med syrran till hennes drill för att sen själv drilla, sen hem fixa sig och så ska mamma förhöra mig lite på matten, juste, provet är ju på onsdag.. -.- menmen, det får gå som det går som sagt. Seeees imorgon typ :')


Pannbandet , stoolt.. ;oo

 


Matten..

 


Aja, puss o godnatt ! :]


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 januari 2012 17:24

Hejj ! :)

Gick upp typ tio idag, då var morbror och kusinerna här. Dom fikade och jag åt frukost. Sen gick jag in och fixade mig och sen när dom åkt hem typ vid tolv gck jag ut i bikini och fotograferades av syrran för att sen göra ett collage av det som ligger uppe på min facebook nu som bildbevis. Var en gillagrej för ett tag sen :) och nej, jag lägger inte ut mej, skulle aldrig lägga ut nåt sånt om det inte var någon sån där gilla grej så. Men aja, sen gick jag in och då ville syrran också lägga sig i snön så fick gå ut med henne igen.. Men aja, det gick. Sen fyllde vi upp ett varmt bad och duschade av oss. Sen så åt vi , sen vek jag och syrran tvätt medans mamma damsög och torkade golven. Sen såg vi film, poppers pingviner, sjukt gullig ! :') sen satte jag mig här inne framför datorn. Har matteprov på onsdag, kan inte ett skit så borde plugga. Varför gör jag inte det då? Joo, för att jag såklart glömde böckerna i skolan i fredags.. -.- blir så trött på mig själv ibland asså! Men provet får gå som det går den här gången.. Ajja, blir inte mycket nu, ska väl äta något sen och kanske se om man ska kolla på någon film? Får se. Imorgon är det den där fucking skolan igen, kuuuuul ? Naaeh. Menmen, det måste göras, bara den här terminen kvar nu och sen börjar gymnasiet där man förhoppningsvis kommer in på något man vill och gillar att läsa om..! Ajuste, skulle ju kolla på det idag. Ska nog göra det nu :') Men vi hörs nog imorgon igen :) puss och kram babes !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 21 januari 2012 21:29

Tjenare ! :)

Nu ska jag snart gå ut till mamma och syrran och glo på någon av filmerna. Hade väl inte mycket mer att säga.. Fick bara stor lust att slänga in ett sista inlägg :'] imorgon ska jag bara chilla, vi kanske skulle gå och hälsa på min morbror också? Kusinerna osv osv, mysigt värre om det blir så! Men aja, vi ses imorgon för nu kommer jag inte vara inne mer på datan idag :) men vi ses, älskar er, puss !


Don't ask what it is ! Just follow me on Instagram and you'll find more crazy pictures !

miikaelaaseelviin

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards