miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 2 augusti 2011 11:00

Tjah!

Gick upp typ tio idag. Fixade mig och packade badkläder och så. För idag bär det av till vättern med Sofie och hennes mamma :D så blir att vara där hela dagen, härligt! Hoppas på lite färg då med ! ;) hehe..! Men jaao, händer väl inte mke mer, ska beställa en zipperall ikväll äntligen :D pappa har fört över pengar nu, GÖTT ! :D sen imorn blir det ju skge marken :D hahah :) skulle tydligen träffa någon från nätet då med ? ;o xd asså, har haft honom på msn jätte länge och han liknade en person, sen kom ja på (när han berätta vart han bodde och så) att jag har sett honom i verkligheten och så :D ja bah aaaah de är ju han ! xD :D hahah! Men får se om jag ser honom ;) hahah, läskigt ;o men jaja.. fååååår se hure går ;) blir väl att gå med sofie , och liza? beroende på vilken dag hon ska stå och sälja lotter x) :D haha, sen vet jag inte om jag skulle gå med emma från åtvi? beror på om hon kan eller inte :)) men jaja, kommer väl kanske gå med nåra mer, få seee ;) men nu ska ja dra tror jag, vi ses och hööörs! PUSS & KRAM !


Daaaagens outfit här med dååe ;) - jag har toffs ifall ni undra :o

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards