miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 11 augusti 2011 20:36

Hejhej, Frida här! ;)

Bloggar åt Mikaela medans hon är hos hennes pappa!

Idag har jag typ varit i Mjölby ett tag med Elin, och så har jag varit ute och sprungit en stund också :)

Imorgon ska jag va med Olivia förmodligen, bara vi hittar skjuts..


HÄR är iallafall min blogg :)


 

Av Mikaela Selvin - 11 augusti 2011 18:58

Japp, bloggar lite nu när hon inte har någon teckning.
Idag har jag vart med en kompis, Lovisa, läs gärna mer om det på min blogg: www.oliiviiaahh.blogg.se ;)

Men i alla fall, Mikaela och jag har kännt varann i ungefär 3-4 år, och under den tiden har man ju förändrats egentligen..

Nu:
Då:
Haha lite skillnad kanske? Hoppas att hon inte dödar mig för den bilden.. hehe nevars ;D
Älskar dig gumman, vi måste verkligen va snart! <3   

Ovido - Quiz & Flashcards