miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 22:30

Heej! :)

Tidsinställt inlägg. Jag ligger troligtvid i sängen nu vid den här tiden och antingen sover/messar eller läser. Verkligen jätte trött idag, men jaa, ni får ha det så jätte bra! Bloggar imorgon igen :) pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 21:09

Heej! :)

Idag gick jag upp typ vid sex. Fixade mig och tog på mig kläder och sånt. Satte mig vid datan och sen åt jag frukost. Sen kom Liza typ vid åtta, sen drog vi till skolan. De va ju kul.. Hade samling eller vad man ska säga i en av salarna först och där fick vi lite information. Bla. om att vi ska vandra/paddla kanot till Bleckingstad på torsdag :O :( jag kommer fan se till att bli sjuk eller nåt tills dess, just den dagen ;oo -.-' höhöh, men jaa.. Sen så va det rast, efter att vi hade fått våra skåp. Vi fick fika och sen när vi började igen så hade vi so. Det va ju som vanligt.. kul...! Så kul så att Axel somnade, haha :) x) men där så snackade vi nyheter och sen skulle vi i smågrupper diskutera judendom. Jag och Liza va med Marcus och Jacob. Men aah, det gick ju som det gick ;] haha.. Men sen så va det slut typ, och då vare rast. Lunch. Alltid lika gott med skolmat.. Naaat! Menmen, det gick ändå. Sen började engelskan, 40min. Och där fick vi våran första läxa! Första dagen! :O :( Men aah, sen va det svenska i en timme efter det och vi snackade bara om vad vi skulle göra under året och sen gick vi och lånade böcker typ. Sen slutade vi. Då drog jag ner till stan och gick till ungdomshälsan och pratade. Skönt vare :). Efter det så åkte jag hem och typ jaa, snackade med morfar och syrran. Sen plockade jag in i diskmaskinen. Efter det gick jag in på mitt rum och pluggade. Sen kom mamma hem och då åt vi typ. Mummssaah! Sen gick jag in och pluggade igen. Aah, haha, jag somnade en stund också ^^) men jaao, sen kom mamma in och vi snackade lite och nu sitter jag här. Gutt! ;) Men jag är trött ;/ Men jaja.. Imorgon blir det skola vid tio över åtta. Börjar med idrott ;o sen en jättelång rast! -.- Sen svenska, tio minuters rast och svenska igen ;o sen lunch efter det so, och sen bild. Slutar halv fyra! :O men det ska väl gå bra.. Men japp, nu ska jag inte göra mycket mer, göra mig iordning och sova ganska snart :o. Sen på lördag eller något skulle mamma och vi åka till Lkpg och köpa höst skor. Kanske ska sova över med sofie också, men har inte bestämt helt än. Det beror på om jag kommer orka för jag va iväg på massa i helgen, sen ska jag iväg den 3,e och 10,e också.. Vill lixom slappna av någon helg också ;o men vi får se.. Ni får ha det så jätte bra! PUSS och KRAM till er ! :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 20:49

Heeje! :)

Aah, jag glömde totalt bort att jag skulle videoblogga och försöka lägga upp idag! :( och nu kan jag inte göra det för det tar sån tid, men jag har satt påminnelse imorgon så ska testa att ladda upp då då :) Men får be så hemskt mycket om ursäkt! :( Men ska blogga om dagen nu, ses i nästa inlägg :D pusskram!!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 15:15

Hejhej!

Nu sitter jag hos min soctant och snackar då ;) har inte mycket mer att säga.. Ska gå hem efter att vi har pratat klart och sen ska jag typ fixa lite och sen blir det bloggen! Ska videoblogga i eftermiddag med, lovar inte att det går men jag ska försöka, sen är det upp till youtube och min data om det ska gå..! Men vi hörs mer sen, puss och kram till er ! :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 10:10

Hej! :-)Jaa, sitter i skolan nu. Tråkar typ ;s har fått vårt schema och fått reda på att vi ska paddla kanot och vandra på torsdag ;o kul! -.- men aah, ska inte skriva mkt mer nu. Bloggar sen igen. Min lektion börjar tjugo i höhöh ;-) men jaa, ha det så bra så hörs vi :-D/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 07:47

Hejhej! :)

Jaa som jag sa, snart kommer Liza och sen blir det skolan. Få se vad vi ska göra, skulle gå enligt schema men vi har inget schema än så aah ;o menmen haha :) Men jaa, jag har ätit frukost nu och sminkat och plattat håret klart, och tagit på mig kläder såklart ;d men japp, ni får ha en grym dag så ses vi sen! :)) Puss Kram, love you all ! (L)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 07:21

Tjoo!

Dagens Outfit här då :) btw så är jag i köket för er som inte fattade det ;p

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 06:28

Heej ! :)

Aah, nu har jag gått upp, gick upp typ tio över sex  :s men jaa, skapligt pigg ändå. Så gick jag upp, tog fram kläder satte på music och nu har jag sminkat mej halvt ;) brunkräm så nu är det bara mascaran som saknas, sen ska jag platta håret och sen ska jag ta på mej kläder.. :) Men jag bloggar mera sen när jag äter frukost typ :) Puss och Kram !




/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards