miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 20 augusti 2011 12:22

hej! va gärna med och tävla om dagens blogg som du hittar här: http://mmagdafahlen.blogg.se/2011/august...st/dagens-blogg.html

kram!

http://mmagdafahlen.blogg.se


Sv; Hej! Jag skulle gärna vara med men jag är hos en kompis nu så kan inte sitta och länka och så, tar lite lång tid, hehe :) men säg gärna till nästa gång, typ imorgon eller något så kan jag vara med!

Kram!

Av Mikaela Selvin - 20 augusti 2011 12:15

Heeej ! :)

Aah, hann inte blogga imorse.. Men aah, orkade inte gå upp så tidigt. Men jaao, jag bloggar nu ist :D men aah, imorse gick jag upp och fixade mig, åt frukost och så. Sen åkte vi in till Boxholm och där skulle jag drilla. Det gick ganska bra faktiskt. Tappade bara en eller två gånger. Men sen när vi hade drillat klart våran konsert marsch så skulle vi marscha typ vanligt eller vad man ska säga.. :D det gick INTE bra! Det duggregnade och drillstaven blev jättehal jjuue :o men sen när vi hade drillat klart så åkte vi hem till olivia och bytte om. Sen kom hanna och frida haha :P Vi ska typ äta nu och sen ska vi gå ner dit till den där drillgrejen och marscha igen... Taaaggga...! -.- :) men aah, bloggar nog mer ikväll kanske :) ses! PussKram!!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 20 augusti 2011 12:12

Tjaah ! :D

Japp, jag blev en av fem vinnare på dagens blogg :D klicka här så kommer ni dit!

PussKram :D


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards