miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 31 augusti 2011 07:52

Jaao, dagens outfit har ni här ! :)


Linne - Ullared

Byxor - från min drill


 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 31 augusti 2011 07:31

Tjah!

Aah, som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag men jag har faktiskt inte haft ork eller lust. Så jaa. Men jag skulle bloggat hos Sofie i Lördags, men sen sa hon att hennes nät inte funkade så aah.. Sen skulle jag bloggat i Söndags men då ville jag bara va. Och i måndags va jag jätte trött och kände mig sjuk. I tisdags vaknade jag med 38.8 graders feber.. skapligt varm ;oo så va hemma igår. Men idag är jag som en pigg utvilad ny människa och orkade blogga :D haha.. Har fortfarande lite ont i halsen och så men det är inte värre än att man får bita ihop och gå till skolan :) det blir säkert ännu bättre om jag kan ge fan i att sjunga hela tiden.. -.- (a) haha ;) men jaa, har inte mycket mer att säga om just varför jag inte bloggade. Ehmm.. Helgen va GRYM ! :D haha, snacka om flumm! Älskar dej Sofie Hallberg ! Måste verkligen göras om! Pratade om allt och inget :'D och kollade på Dear John ? och Letters to Juliet eller nåt, asbra iaf :'] grät typ till dear john :'d höhöh ! Men jaa, idag händer det inte mycket. Skolan nu först då, sen slutar man tio över tolv pga inställd matte :D gööött! Sen kommer syrran hem efter sin första lektion på lagman som är den sista på hennes schema? om ni fattar.. jaao, sen händer inte mycket heller. Bara ta det lugnt.. Visst fan, har engelska idag :o läxa! Men jaa, fick lite bråttom nu.. Men höhöh :p finns ändå inte mke mer att säga, såå vi hörs! PussKram! ;*


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards