miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 10 augusti 2011 14:31

Heeeej ! :D

Hjaao, nu sitter jag i pappas bil och är på väg ut till Hannäs där han bor.  Men ska berätta lite vad jag gjort idag än så länge.

Jag vaknade halv nio typ och satte på ljudet på mobilen, så pappa kunde ringa och väcka mig ifall jag inte skulle vakna innan han kom. Haha :D Sen så somnade jag om till tio nånting och då kommer mamma in, hon som skulle va på jobbet , ja bah wtf? :o men då vare så att min syrra hade jätte ont i magen så hon fick va hemma, ja bah, ahaaa okej :D xD men sen efter en stund när jag somnat om så ringde pappa och väckte mej ;p hehe, men jag gick upp efter det. Orkade inte göra något så jag satte mig vid tv,n med mamma och syrran som kollade på någon failad variant av High School Musical - Utmaningen ? på disney channel ;p men när den va klar, och nej, jag gillade den inte ;) så gick jag in och duschade tror jag. Härligt ! Sen åt vi mat. Kassler , potatis och kantarell sås :D mummmms! Men sen gick jag in på mitt rum och började packa lite, sen så kom pappa. Jag fortsatte packa och sen fikade vi lite sen packade jag det sista. Men jaao.. Nu sitter jag som sagt i bilen, hade panik förut, pappa stressade på mig att vi skulle åka , ja bah men jag har inte bloggat än juuuu! Sen fråga jag om jag kunde blogga i bilen om han hade datan , och det hade han :D (yy' men jaao, hoppas teckningen funkar där ute någon gång i alla fall.. Men jag har fixat så att Olivia, Frida och Sofie kommer gästblogga någon/några gånger :) tack tjejer ! Hoppas de funkar den här gången, det gjorde det inte sist :s men jaja. Jag skulle lagt upp bilder idag ju, men hann inte det :(. Men ni får det någon annan dag, kanske slänger in en bildbomb till när jag har tråkigt, vem vet? ;) Men kolla runt lite här på bloggen och kommentera. Kommentera också inlägget innan det här om vilken hårfärg jag ska ha :D puss!

Ikväll blir det grillat med ugnsrostad potatis och kantarell sås ! Mums (a) hihih! Brorsan och hans kompis va visst ute i Hannäs också :D så får träffa bror också, naajs! Dom stannar tills imorgon tror jag de va :) Men nu ska jag inte skriva mer, hoppas ni fortsätter kolla även om inte jag bloggar, tjejerna bloggar istället / också ju :) pusss och ha det bäst så hörs vi, om inte så hörs vi på söndag eller måndag :) puss kram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 10 augusti 2011 01:20

Thjuu ! :)

Gääääsp* vad trött jag är nu :s måste sova, hehe.. men vi hörs imorgon bitti/fm/em beror på hur länge ja sover ;o elle hörs senare eller va man ska säga..? men jaja, ses sen ! puss kram ! ;*


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards