miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 3 augusti 2011 22:37

Heeej! :)

Egentligen orkar jag inte blogga men gör det ändå. Hehe...

Men jaao, gick upp typ halv tio och duschade, sen åt jag frukost och fixade lite på rummet. Sen mötte jag Emma på stationen, sen drog vi hem till mig och jag fortsatte fixa lite. Sen kom mormor och Sofie vid halv två och hämtade oss för att köra in oss till skge marken :D hihih! Sen gick vi där en stund, mötte ganska många man kände igen också. Hihi. Och några idioter.. -.-''' USS ! menmen :) haha, kul va det iaf! Emma drog med bussen som gick fem typ, sen va sofie och jag själva och sen så kom mamma och mormor in vid typ sex. Sen gick dom en stund (sofie och jag va lite sådär LAGOM TRÖTTA då ;o ) men jaao, de fick gå. Så när vi hade gått ett tag till så åkte vi hem, då va väl klockan typ halv nio nio.. :p så vi gick typ i.. 7timmar ungefär :o -.- :p hhehe.. och imorgon blir det Liza ;) kanske Sofie också om hon orkar och får va med för Liiiiza :) men jaao, när vi kom hem så åt vi lite och sen fixade jag mig och la mig här. I sängen. Fatta vad skönt det va efter en dag där inne bland allt folk, asvarmt och JÄTTEBRA ! skor -.- haha, men vi ses imorgon igen :) ha det så bra, pusskram! :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 3 augusti 2011 13:09

Tjaah ! :)

Snart kommer mormor och Sofie och hämtar mig och Emma ;D guuuutt! Men jaao, ryck tag i mej om ni ser mej :o :D ses! Puss och kram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 3 augusti 2011 12:55

Tjah!

Ändrade dagens outfit, den va för jobbig, haha :) tog nåt liiite enklare :)

här äe den dåe ;)

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 3 augusti 2011 10:07

Heej! :)

Har gått upp nu, och duschat. Nu sitter jag här och ska äta frukost typ. Sen ska jag röja på rummet för det ser förjävligt ut, men det är all packning från Finland som ska upp.. -.- hehe :P sen ska jag möta Emma Pettersson på stationen :D vi drar hem till mig så ska jag fixa mig typ, sen ska jag , kanske emma om hon vill äta. Sen kommer mormor och Sofie och hämtar oss, sen bär det av till Skge marken :D guuuutt! ;D men om ni ser mig kan ni ju bara rycka tag i mig fall jag inte ser er, och typ snacka lite ? :D haha :)) men jaao, bloggade inte igår pga den här fuckade datan..! De gick inte koppla upp sig på nätet och massa skit....! ÅH ! men jaja :) men jag bloggar nog ikväll igen. Haaa det bra, och glöm inte att säga hej eller rycka tag i mig om ni ser mig idag :D ;) PussKram! Btw. har aaaasont i magen :'(


Dagens Outfit här med ! ;)

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards