miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 23 augusti 2011 20:33

Hej!

Aah, nu så hade jag laddat upp ett videoklipp och så laddade det upp. Sen skulle jag kolla på det, och då hade uppladdningen avbrutits precis när jag skulle berätta om första lektionen idag...! SÅ störande, fan är det för fel? Men jaja, nu ger jag fan upp..! Jag får se om jag försöker imorgon igen.. Men bara kanske då i så fall!! Blir så trött på skiten :O Men aah, bloggar inte heller om dagen idag för då får mamma ryck på mej..!!!!!! Snacka om att om en sak går fel går allt fel med tänket ;O jävla ooh! Men jaja, bloggar imorgon igen, men ni får ha det bra, Btw så ringde aldrig mamma till telia som hon lova.. För hon ville ha "tid".. Ajja, bara det blir snart för annars kommer ja börja surfa på mobilen ändå och då kanske det blir extra dyrt. Men inte mitt fel då isf! ååh !!!!! Men aah nu måste jag dra, för jag fick inte sitta längre än till nio.. Mupp. Men jaja, ses imorgon ! Älskar er !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 23 augusti 2011 15:00

Heeej! :D

Jaa, nu är det ungefär en halv timme kvar tills man slutar! Gud vad skönt det ska bli. Hem och videoblogga och se om det går ladda upp..! Men jaa, går det inte så går det inte.. :( Men vi hörs om en stund igen. Puss Kram älskar er ! :))


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 23 augusti 2011 09:30

Heej!

Jaa, nu är jag väl i skolan på rast, annars har jag någon tråkig lektion. Men jaa, om det går att koppla upp sig på skolans nät så gör jag nog det idag någon gång och slänger in ett inlägg också :) men ha det bra så ses vi i eftermiddag. Puss!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 23 augusti 2011 07:34

Hejj! :)

Aah, jag skulle bloggat mer men datan dampade så hann inte.. FAN ! :O hatar den... Men jaja.. Nu så har jag i alla fall tagit på mig idrotts kläder och fixat mig och har ätit frukost och snart ska jag möta Sofie vid idrottshallen. Man skulle läst nåt papper om friluftsliv tills idag men inte fan gjorde jag det. Seriöst, någon som gjorde det eller ? :o ja va sjukt trött och skulle somna redan efter första raderna om ja la mej och läste det där ;oo menmen, aah kan inte blogga mycket mer nu eftersom aah, jag måste iväg till skolan. Börjar tio över men ska möta Sofie vid åtta. Men ni får hare bäst! PussKram!

Btw. Dagens outfit får ni ikväll för jag vet inte vad jag ska ha på mig efter idrotten än och så..


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 23 augusti 2011 05:00

Hejheej! :D

Jaa, nu är det ungefär en timme kvar tills jag ska gå upp, om jag orkar. Annars är det ca en och en halv :) men jaa, ni får ett inlägg eller fler då om vad jag gör den här morgonen ;) sen blir det dagens outfit också :) men vi hörs senare, ha de gott ! Puss Kram !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 23 augusti 2011 00:30

Hejsan ! :)

Aah, nu sover jag troligtvis gott! Hehe :) jaa, det finns nog inte mycket mer att berätta. Kommentera gärna massa och fråga saker så svarar jag på det i svar på tal! När jag vaknar :) men aah, ni får ha det jättebra som sagt, så hörs vi om en stund :) Pussar och Kramar till er som är vakna fortfarande ! ;)


Höhöh, bjuder på en bild för att det va ett ganska meningslöst inlägg ;d

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards