miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 5 augusti 2011 18:55

Hejj! :)

Vaknade tolv idag typ. Gick upp och bloggade och åt frukost sen drog jag och mötte Sofie. Vi chillade lite och sen vid halv fyra drog jag hem. Då hade syrran kommit hem också, eller hon kom precis när jag kom. Jaao, sen snackade vi lite. Sen åt vi. Härligt att träffa syrran igen :) va längesen nu :'o hehe :). Men sen så plockade jag in i diskmaskinen och sen satte jag mig här såklart ;) nu måste jag duscha.. sen kanske jag ska sova? eller kolla på någon film, sjukt trött är jag iaf.. -.- men aah, imorgon ska jag upp skit tidigt och åka till småland någonstans ? på nån marken och drilla -.- men jaja, det blir väl kul förhoppningsvis, även att det va evigheter sen jag drillade igenom våra program :o men jaao.. Funderat seriöst på att sluta flera gånger.. Men kan bara inte de, kul när jag väl drillar och kommer ångra mig om jag slutar ^^ men jaao, bloggar mer imorgon.. hehe, puss kram!


Ni får en liten gammal bild på mig och Sofie, orkar inte ladda in några bilder från mobilen, för tog typ inga idag..

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 5 augusti 2011 12:56

Hejjhejj! :)

Idag vaknde jag inte förrens tolv! Men jaao, jag va ju uppe till typ två halv tre.. Men japp, idag ska jag va liten stund med Sofie. Sen så kommer min syrra hem och då ska väl vi göra något kanske. Men jaao, får se. Bloggar mer ikväll. Ska äta frukost nu iaf. PussKram!


Dagens Outfit ! - jumpsuit

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 5 augusti 2011 12:26

Liza med hennes hello kitty ;)

      


Yepp, kiss me ! ;)) ahah, stolt , ja vann den här gulliga apan :D

 


Sofie snygging ! hehe lite bränd bara men :D

 

Mmh.. den här grymt sexiga bilden tog sofie på mej precis när ja kom utnför porten, höll på att tappa balansen ju x)

 

Hahah, sötnosen när vi va på ica ;)

 

aawiih, sofies och mina skuggor :'D

 

Sen när jag kom hem tog jag lite ego bilder, men ni får bara en ;)

 

Så, det får räcka :D


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards