miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 17 augusti 2011 19:44


  


Jag tävlar om ett halsband från http://www.carmella.se hos http://carmellas.blogg.se

Av Mikaela Selvin - 17 augusti 2011 18:42

Hej!
Japp, nu sitter jag här igen med blekningsmedel i håret ;s :D har suttit en stund nu med utväxten och nu ska vi ta resten av håret ^^ uss.. tänk om de ramlar av :( :p haha jaja.. men aah, ni får en lite snygg bild på mej ;d lägger in bild senare ikväll eller imorgon på resultatet ^^ hihih..!


Det blå i min hårbotten är blekningsmedel för er som inte fatta de ;d

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 17 augusti 2011 18:24

Checka hennes blogg ! asgrym ! :D


http://vadfanskajagheta.se/


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 17 augusti 2011 15:05

Hej !


Följ mig gärna på bloglovin' ! :D

Kommentera så kan jag följa dig! :)

Tack&Puss !


Bara för att jag inte har några andra roliga bilder får ni den här att glo på :)

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 17 augusti 2011 14:40

Hej!


Slänger in en dagens outfit nudå ! :)

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 17 augusti 2011 14:30

Tjah !

Jag är med i -dagens blogg- hos Alexandra !

Gå med du också ! :D

En sjukt bra blogg Btw ! :)


http://vadfanskajagheta.se/category/19-dagens-blogg.html


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 17 augusti 2011 12:08

Hejheej ! :D

Stör mig fetta mycket på att man måste skriva rubrik varje gång man ska blogga :O men jaja ;)

Aah, nu har jag typ gått upp tagit på mig kläder och ätit frukost, inte gjort mycket mer, duscha kan jag inte göra för ska bleka håret ikväll :D och då vill ja inte ha massa schampoo och sånt i , och håret ska lixom va blött när man färgar så väntar tills ikväll ;d men aah, får se om håret blir så slitet så de faller av nu typ... snacka om att nörda hårbalsam sen..! (a) höhöh, men aao.. Nu ska jag fortsätta mitt tråkiga liv och kolla på tv och nörda ;oo men imorgon blir det lite roligare, ska iväg en stund vid ett till typ två, sen ska jag nog va med Olivia tror jag ^^] naajjssss ! men jaao, vi ses väl antar jag :)) bloggar mer sen! PussKram sålänge !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards