miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 24 augusti 2011 13:45

Hejheej!
Jaa, nu är det snart slut på dagen. Skönt! Sitter troligtvis och lyssnar på någon som snackar om diabetes just nu. (tror hon skulle komma idag i alla fall..) Så jaa, är nog ganska trött.. Menmen, bloggar sen när jag kommer hem eller ikväll igen. Ni får som sagt ha det bäst, love you, pusskram! :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 24 augusti 2011 09:43

Heej! :-)Jaa, sitter på första rasten just nu. Första lektionen va ganska chill. Lite jobb och sen film. Shrek 2 Xd men aah de va ju nåt i alla fall ;-) hahah.. Sen så gick vi och satte oss här. Men jaa, tjugo i tio har vi biologi. Eller jag. Sofie och liza har nåt annat no ämne. Efter det lunch och sen matte. Och då kommer en sköterska och pratar om diabetes också. Men vi hörs mer sen, ha det bäst! Puss kram :-D/MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 24 augusti 2011 09:30

Heej ! :)

Snart slutar jag engelskan :D aah, jag bloggar nog på rasten eftersom den är ganska lång, om jag orkar och så, annars ses vi senare! Puss och Kram! :D


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 24 augusti 2011 07:58

Hej ! :D

Jaa, nu ska jag snart möta Sofie. Sen hämtar vi våra böcker och går till lektionen. Antar att vi träffar Liza någonstans också? Jaja, men nu ska jag borsta tänderna. Vi ses senare, kanske bloggar på första rasten sen..? Men ha de bääst, puss kram ! :D btw så har ja ont i magen.. som vanligt....! :(


Gammal bild.se jaao

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 24 augusti 2011 07:48

Heejhejj ! ;d

Dagens outfit här då, enjoy ;p


Tröja - mammas gamla

Linne - vet inte

Mysbyxor - från min drill

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 24 augusti 2011 07:17

Heejj ! :)

Jaao, gått upp och fixat mig och nu äter jag frukost. Men aah, idag så börjar vi tjugo över åtta och slutar tjogo över två :D har engelska först, rast, biologi sen lunch och efter det en jäääättelång matte lektion..! menmen, sen ska jag ringa hem min syster. Och så måste jag handla saker jag ska ta med mig imorgon också.. Ska ju paddla/gå till Bleckingstad för er som inte hade läst det än.. :( men jaa, det ska väl gå det med.. Men aah, har inte mycket mer att säga, ni får ha det BÄST så ses vi sen kanske :) pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards