miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 4 augusti 2011 23:36

Heejhej ! :)

Jaao, gick upp typ halv nio eller något idag? Ajja, läs tidigare inlägget om morgonen.

När Sofie hade kommit sen efter ett tag drog vi till stationen och skulle gå på bussen. De va en asskum kille i kön som snacka för sig själv och me oss och vi bah wtf ;o hahah, sen när vi stog vid bussen där man går på fick jag hans penna :o han bah * aah.. ni får den, så kan ni skriva något fint.. eller klottra.. eller göra något..* ja bah ahah aah okeej tack så mke xD omg! och han satt bakom oss hela vägen in också, ja och sofie höll på att få psykutbrott, va fan assvårt att hålla sej för skratt! mahah :D men sen så mötte vi Liza och vi chillade runt, hittade ett par solglasögon idag, vann en apa ;) och så köpte jag och sofie ett best friend halsband :) men sen så åkte liza hem, jag och sofie gick en stund till och sen drog vi med hem. hahah snacka om flumm på bussen x) alla bah kolla :D sen dom två sista hållplatserna innan vi skulle av tröck ja på stopp, och varje gång vare nån som skulle av :o sen sa vi hejdå till folk men dom sa inte hejdå tbx, snacka taskigt ! :o sen en knacka vi på när han hade gått av och han bah dissa för han hörde antagligen inte :o haha menmen, sen gick vi av och drog hem till mig. vi typ satt vid datan ( sofie hade sin mobil och va ute på nätet där ) sen typ drog vi ut och drog och satte oss nånstans och snacka, sen skulle jag hem och då åt jag sen fixade jag mig och la mig här och snacka med massa :) nu ska jag bjuda på lite bilder så ni får något kul att kolla på :) men dom kommer i nästa inlägg - ifall datan skulle lagga och då måste jag skriva om allt, väntar hellre med bilderna. men får ni dom inte ikväll får ni dom imorn, promise ! :) men ses , puss sålänge!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 4 augusti 2011 10:17

Thjuu!

Japp, dagens outfit här då. Men snart kommer Sofie, hon orkade inte vänta tills tio i så hon gick nu så skulle hon komma hit haha :p jag sitter och äter frukost. Sen drar vi till stationen och drar till skge marken.. igen ;) men jaja :) vi seeeees! Puss&Kram! :)


Ahah, ursäkta min min men hade tråååkigt.. -.-

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 4 augusti 2011 08:59

Heej..! Uss! Skulle sovit till halv tio, men vaknar vid tjugo över åtta och är jätte pigg, tvingar mig att sova om till halv nio, bara det att man vaknar typ.. åtta va att grannen bankar! Sen läger ja mig i mammas säng sista halvtimmen och när klockan ringer snoozar jag om tio minuter.. bara det att efter typ fem minuter kommer väl en JÄVLA STÄDERSKA och ska banka så in i helvette i trapphuset! Vafan är det här :O

men jaja, kommer ju in tidigare till marken nu iaf.. ska dit idag med, egentligen orkar jag inte men vafan, måste ju köpa nåt, för de gjorde ja inte igår :o :p åker in med bussen som går vid elva. Sen ska vi möta Liza där inne, (jag och Sofie åker in asså) men nu ska jag väl typ.. äta och fixa mig lite. sen dra till stationen. Haha, min syster ringde förut och lät som om hon hade gråtit.. Hon saknade mig och mamma och katterna, aw va gulligt :') blev nog lite bättre när hon fick prata med syrran hehe :) får se om hon kommer hem ikväll, men jaao. Bloggar mer ikväll :) här får ni lite bilder sen igår :D


Sofie i den där.. sexiga peruken :D hahah :D hon skulle typ köpa den idag? xD

 

Jag i roooosa ;D

 


HAHAH ! min bror, i typ gul clown peruk? tkr han ska köpa den för han blev ju så grymt sexig i den :o :D xD

 

Hahah, fast roligast hade vi åt min söta mormor :D hihih :D

 

thihih :D


/ MiikaelaaSeelviin ;*


Ovido - Quiz & Flashcards