miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 15 augusti 2011 19:00

Hej! ;D

Jaao, gick upp typ tjugo i tio och åt frukost. Sen kolla jag på tv. Syrran va hemma idag också. Hon kunde inte gå till fritids för hon va för hes. Så jaa, jag fick va barnvakt :). Men vi har inte gjort mycket. Kollat på tv, datan för det mesta. Sen gick jag in och duschade och efter det så fick syrran stänga av datan och tv. Hon gick in och lekte på sitt rum och jag packade upp packningen efter att jag hade varit hos pappa. Sen så gjorde vi lite att äta, körv ;) ! Vi satte oss framför en film och åt. Sen när vi ätit klart så plockade jag undan och sen började jag med kladdkaka. När den var klar typ så kom morfar. Kulkul! Sen så gjorde vi inte mycket, Albin kom förbi en stund så vi snackade lite. Sen kom mamma hem och det va dags att äta. Så då gick Albin hem, för han skulle typ också äta :). Åååh! Han hade sin onepiece på sig, kan knappt vänta tills min kommer på fredag !!! :D thihih ! :D men jaao, blir rix fm på fredag också, göött ! :D men aah, efter att vi hade ätit så åt vi kladdkaka, va inte så sugen på det idag så de va inte så gott.. men jaja ;)) men sen så åkte morfen hem typ och jag la mig på kökssoffan , efter en stund satte sig mamma och syrran vid bordet och läste igenom hennes sommarläxa. Och jag somnade :o ! Herre gud! :s Somnade igår med, typ halv sex, men nu tänkte jag att jag går upp och sätter mig här, dumt att somna innan man ska lägga sig för då kommer man lixom inte kunna somna sen och då sover man bort hela dagen imorn istället :o höhöh.. Men jaa, ehm, nu sitter jag här och tråkar istället, har ätit lite godis, haha.. Och nu äter jag bilar , mums :D men jaa, ska inte göra mycket sen, blir väl att sova eller något. Om man orkar thihih :). Men ska väl inte blogga mycket mer nu. Det va en som sa till mej att jag hade lovat en bildbomb till, haha, det kommer kanske snart, mamma har tagit bort alla bilder från datan just nu så hon sabbade allt ;) men ni får lite andra bilder nu från när jag va hos pappa. Bara lite random på mej så mobba dom inte ;) imorgon blir det att chilla, tror jag skulle va med Emma? Vene, men skriver mer om det imorgon :) men ha det bra! Puss Kraam ;)


 


 

 

 


Blir att färga ännu blondare bara så ni vet ;) sen ska jag köpa silver schampoo så man slipper de där gröna typ ;s

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 15 augusti 2011 12:09

Tjaao! :)

Aah, har ju inte bloggat för att jag va hos pappa. Men börjar nu igen. Blev ingen Hiss&Diss i  lördags heller, men det va ju för att jag inte bloggade alls, så aah.

Men idag har jag iaf gått upp så klart, fixade frukost åt syrran först sen la jag mig en halvtimme och sen gick jag upp och åt. Sen så har vi inte gjort så mycket mer, typ kollat på tv bara. Jag måste typ duscha nu, eller så gör jag det ikväll.. Men aah, är ju som sagt barnvakt idag, hon kunde inte gå till fritids för hon va för hes och så. Men jaao, bloggar mer sen :) pusskram!


Dagens outfit då, haha ;) om man nu kan kalla de outfit.. ;d

  


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards