miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 6 augusti 2011 19:57

Äntligen veckans hiss & diss ! :D

Hahah, hoppas ni gillar min blogg, har varit dålig på att lägga upp bilder och så.

Men får bättra på det.

:)

Men nu ska jag hissa&dissa veckan :D

Enjoy !


HISSA:


1. Skänninge marken är ju en stor hiss asså, båda dagarna ;P

2. Beställde ju leopardmönstrad zipperall - längtar efter min bebis ! :D (a)

3. Köpte nya trosor och ett linne(sovgrejjemojs) najs!

4. Den grymma killen jag fick en penna av i busskön och som snacka med mej och Sofie , hahahah :D

5. Träffa syrran igen ! :)

6. Det gick bra att drilla idag *lättad*





DISSA:


1. All packning från Finland som va jobbig att packa upp ;o

2. Fick jätte ont i fötterna efter marken ;( hahah kunde knappt gå på morgonen efter xD

3. Den där jävla städerskan som väckte mig i torsdags.. -.-

4. Insett att det bara är två veckor ungefär tills skolan börjar.. -.-


Ni får nöja er med mer hiss än diss :o kommer aldrig på jätte mycket att dissa , mer att hissa vilket är bra då men :D hehe :D men ha de så bra ;) puss kram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*


Av Mikaela Selvin - 6 augusti 2011 17:57

Hallojsannn ! ;o

Hahah, fråga mig inte varför jag skriver så konstigt, är väl typ trött på nåt sätt ;o hahah, nu sitter jag i alla fall och lyssnar på music ! fett najs äre (yy' chris medina - what are words ~ mmmh I love that song ! (L) :''] hihih (aa) så kom nån jävla reklam nu och förstörde allt.. -.- hahah, men aah, nu ska jag försöka va lite mer sannanhängande och skriva lite om dagen haha ;) ni får ingen outfit ikväll heller, för först hade jag drillkläder och nu har jag ett par mjukkortisbyxor med en grymt opassande tröja till, så de är inte så mycket till outfit hahah ;D menmen, dagen nu då.

Jag gick upp typ tio över åtta, vilket betyder att jag borde ha vart sjukt trött. Men det va jag faktiskt inte, utan det är jag typ nu istället ahhaha.. men jaja, jag fixade mig i alla fall. Bloggade och åt frukost. Sen knallade jag bort till bussen. Det va våningbuss ? så vi satt längst upp, hamnade näst längst fram hahah ;) men jag satt med olivia , najjjjs ! sen när vi kom fram , vilket tog en evighet innan vi gjorde :o så gick vi ut och fikade typ? fast jag fick dricka saft bara, dom hade inte fixat något laktosfritt.. -.- menmen, sen så skulle vi ställa upp och marscha till marknaden vilket inte alls var långt. Rydsnär va det btw.. Men när vi kom fram så drillade vi klart marschen och sen så skulle show köra en av sina konsert låtar, efter dom va det våran tur :s jätte längesen som sagt. Och vi pratade med Andreas(ny dirrigent) innan vi skulle köra och sa att han inte skulle köra våran låt(beat it) så snabbt, om vi skulle köra den. Men vad gör han, kör otroligt mycket snabbare än vad den förra(tomas) gjorde! Seriöst, det va så att gruppen över oss tyckte det gick fort :o menmen, det gick bra ändå, trots att det va svårt att hänga med ibland. hehe, men jag klarade faktiskt en grej som jag jämt har tappat på förut :D hihih, va nära på att klara den andra svåra grejen med, men såklart inte.. -.- heheh men jaja, ganska nöjd iaf. Sen gick vi undan, och då blev vi uppskickade. igen! för då va det en marsch alla skulle köra på stället, haha.. Sen fick vi vila en stund medans b-drillen körde sin, sen tror jag show körde också? sen va det en till marsch. Dom kanske körde efter marschen? men jaja, dom körde iaf två. eller tre..? två! hehe, sen ställde vi upp för att marschera tillbaka till bussen typ. När vi va klara så skulle vi ta kort, vilket gjorde asont i knäna för vi skulle sitta med ett knä i backen (drillarna asså) och vi fick sitta så jättelänge, alla fick typ kramp :o x) uss! men jaao, hoppas jag såg något bra ut :o hehe.. Men sen satte vi oss i bussen typ två minuter sen kommer Ingela (drill läraren) upp och säger att det finns fika kvar, och då går alla ut och hämtar mer fika haha xp sen när jag hade druckit lite mättande saft -.- så satte vi oss i bussen och körde iväg. Där fick vi se en film som va om musikkåren på 50-talet -.- alla bah, gguuuuuudd vilken bra film, spela den igen..! -.- ;oo svart vit också.. ahah men jaja, man hade ju nåt att skratta åt iaf ;) sen när vi va i Boxholm blev Ingela och Olivia avsläppta haha ;) så då kom Liza fram till mig så jag slapp sitta själv :D hon satt också själv då märkte jag men aah :( :) när vi kom fram så typ.. gick jag hem? Hemma fick jag äntligen något att äta! Och mötte en mamma som va en aning sur på dom som fixat fikat (så jag inte kunde äta) hahah x) gulligt* ;) menmen :D gott vare med mat iaf, spagetti och hmm.. köttbiffar ? o.O thihih! Sen så gick vi ut och så hade mamma gjort pannacotta, mums! fast åt inte upp allt, men lite iaf hihih :) sen fick jag massera mamma, efter det gosade jag med våra katter. Båda ville bli borstade, hihih, jättegosiga :D sen gick vi in och nu håller mamma på att laga mat muffins ? hahah, sen ska hon kanske, om hon inte håller på med det? göra cheesecakemuffins :D spännande! luktar jättegott !

Btw. någon mer än jag som har lagt märke till att fest hos mange ligger 7;a på spotifys senaste :o haha, fattar inte hur den kan göra det, för så speciellt bra är den ju inte, menmen kul för dom som gjort den och att den kommit ut på spotify över huvud taget iaf :))

hehe, men jaao, det va väl dagen. Vi ska äta snart och sen ska vi nog sätta oss framför tv,n. Imorgon blir det att sova ut lite ! :]] sen kommer morbror hans tjej? och mina två småkusiner :D mys! Men jag bjuder på en  bild från idag iaf ;) hahah, puss kram och ha de bra!

Slänger in en Hiss&Diss sen med ;)


nåt random troll eller något ? :D på vägen dit och hem ;) tog inga mer bilder idag ;p

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 6 augusti 2011 09:07

Heejj ! :)

Japp, nu har jag gått upp. Gick upp tio över åtta... Sen har jag plattat håret, sminkat mig och satt upp håret i en toffs som man "måste ha!" -.- men jaja.. Sen nu ska jag bara blogga färdigt äta frukost och sen ta på mig uniformen och gå bort till bussen.. åååh vad taggad jag är !! :D -.-' men jaja, ni får ingen bild på drill uniformen haha ;) men ni får en anna bild ist :) sen typ förrgår eller nåt? jaja, ni får ha det så bra, bloggar ikväll, hissar&dissar då med jaa :D puss!


asså, fråga inte varför jag håller i håret sådär :o xD

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards