miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 23:33

Heeeej! :D

Gud vilken kväll, gödig ! :D Jaja, bilder på artisterna får ni någon annan dag för jag orkar inte ladda in nu. Pga att det kommer ta jättelång tid att ladda in och datan kommer lagga... Menmen :)

Jag gick upp typ tio och duschade. Sen så fixade jag mig, krusade håret och sminkade mig typ. Krusa hade jag inte behövt göra, faan vad det regnade :O :( men jaa, det va grymt ändå! :D Men aah, när jag hade fixat mej klart typ så kom mamma hem. Vi hjälptes åt att plocka in i diskmaskinen och sen så gjorde vi mat. Efter en stund kom Sofie. Jag åt klart och sen velade jag på mitt rum om vad jag skulle ha på mig.. Att det ska va så svårt då!? ;oo men aah, haha, jag är som jag är ;) Men sen efter ett tag kom Liza. När vi skulle åka så bestämde jag mig för jeans och tröja, vilket va mycket smidigare än om jag hade haft ziperallen..! Gööör lerigt va det också! Menmen, när vi satt i bilen så trodde jag att jag hade glömt mobilen, och ja bah men mamma snälla kan vi inte vända..? Det ville hon inte.. Så jag blev assur! Men det hade jag inte behövt.. För den låg i min jackficka hela tiden :p xD hahah..! Men jaa, när vi kom fram så va klockan typ sex. Vi drog till festival området och gick direkt till scenen. Vi hamnade nästan! längst fram, två tre meter bak bara :p och så värst mycket tryck bakifrån va det inte heller, så det va skönt :)) Men aah, så drog det igång!! :D Först va det några som sjöng olika låtar från olika artister , dom drog igång det hela typ, göör bra :p sen så kom titti och benny? upp på scenen och snackade lite, sen kom ULRIK MUNTHER !! :DDDD OMG ! :'D thihih, så jävla söt och så JÄVLA BRA ! ^^ efter honom snacka dom igen och sen kom Love Generation gööörsa bra dom också ! :D sen efter dom kom... JAY SMITH ! :DD så himla snygg han är, och vilken röööst :o (a) hihi ! skrek rösten av mej typ.. ^^ fast de gjorde jag på alla ;) menmen, efter honom så pratade dom (vilket dom gjorde mellan alla) och sen så kom SWINGFLY ! han är ju också så jävla grym :D typ en halvmeter från att ja nudda honom :D asgrym juuuu! höhöh (a) men efter honom så kom TOVE STYRKE ! :D så hiiimla söt hon är :D ja bah: du är så jävla braaa toveeeee ! :D thihih :D och efter henne, sist men absolut inte minst kom... DAAAANNYYYYY ! :DDDD gaaash! guuud vad han är snyyyg :D ja bah rawr! nej men aah, sen när han va klar så skrek ja bah; jag älskar dej dannyyyyy ! ^^ hihih ! men jaa, det va så himla kul! Shit! Asså man tänkte typ inte på att det regnade :oo fatta vad ni som inte kom missade ! höhöh :D men aah, de va en asgrym upplevelse ! Men sen så började vi dra oss mor entrén för att möta mamma och Anette. Vi bestämde att Sofie jag och Liza kunde gå en halv timme till och sen kunde vi träffas igen. Vi gick runt och chillade och jag köpte cola och blå sockervadd (a) hihi! Sen vare nån typ som va full som bah kom fram till mej och log och bah; heeeeeeeij ! :'} typ sån! ja bah , ööh och så gick vi därifrån x) hahah.. Sen stog vi och prata en stund, och då såg ja honom som kom fram till mig igen , när ja vände mej om, och han bah log äkta perverst ! hahahah x) ja bah börja asgarva typ.. ;) men aah, sen köpte vi våran sockervadd och gick till mamma och Anette. Vi bestämde oss för att åka hem, för dom va genom blöta och frös. Så aah :) men jaao, på väg hem va ju också lite roligt. Sofie va as sköön, sen härma jag henne massa och så skratta vi ännu mer x) hahah! Sen när vi hade lämnat Liza och skulle åka och lämna sofie åkte vi genom stan, och då sa mamma, nu får vi spana och se om vi ser några snygga killar! Ja bah: jaaa! veva ner rutorna och veva upp volymen så bah yay! Mamma bah: höhöh jaa, dunkdunkdunk bah! Ja bah: neej.. vi ska ju spela "för jag är tjejen som gillar snygga killar och när jag ser dom trillar jag alltid dit, sån e jag!" ahahah, vi bah asgarva xD snacka om sjuk humor ^^ huhuh! Men jaa, vi skjutsade hem sofie och sen åkte vi hem till oss. Väl hemma så duschade mamma och jag hoppade i min varma torra och sköna ziperall ^^ :D (a) men jaa, nu sitter vi framför tv,n och har de.. skoj ;dska sova om en stund, upp tidigt imorgon och drilla..! YAY ! Sen på kvällen blir det bayersk afton med olivia och hennes kompis lovisa :) najs! Hihi, men vi hörsss!

Här får ni lite , men bara några, bilder :)


 


liza

 

sofie

 

jjaaag!

 


så mycket var det kvar av kruset när jag kom hem ;) meningslöst arbete...! -.-

 

huuhu! kvällsmat ^^

 


Höhöhöhhh ! mamma och jag lagom trötta efter kvällen, myyys :DDD

 


Men jaa, det va lite bilder då, hoppas ni gillade dom! Men vi hörs imorgon igen, pussar och kramar till er mina kära bloggläsare ! :D


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 23:26

Hej!

Aah , jag tänkte ju ta min ziperall ikväll men det blev inte så.. Tog jeans och ett linne ist! Bra mycket bättre, så sitter jag och myser i en verm ziperall nu :D men aah, en bild på outfiten! Puss


Om ni undrar varför jag håller handen där jag håller är det för att jag blev blöt.. JUST DÄR !

 


Myys i ziperallen !

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 23:13

Va med du också ! Klicka här så kommer du till hennes blogg och tävlingen!


Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 22:58

Är med i dagens blogg ! Va med du också ! :) klicka bara här


Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 22:51

Kolla mina tävlingar! :) dagens blogg och veckans blogg som avslutas imorgon!


http://anniliv.se


Sv; hej :) vad kul! Det ska jag göra :) Kram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 22:48

Hejsan, anmäl dig gärna till dagens blogg :)


Isf anmäl dig här http://guevacci.se/2011/august/todays-bl...blog-30.html#comment http://guevacci.se


Sv; hej, har anmält mig! tack för frågan :) kram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 16:45

Heeeej ! :D

Japp, snart åker vi :D Sofie har kommit och nu väntar vi på Liza, sen ska en kompis till mamma komma också.. Men jaao, kan inte blogga mer nu, btw så tog jag min ziperall som outfit ikväll ;) myspys ! ^^ men vi ses, puss kram :D


Bild sen förut idag men kameran är nerpackad så därför ;) pusskram!

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 16:10

Hejj!

Jaaapp, nu har jag en ny fräsch blogg typ. Ny header, nytt med kategorier och snyggare länkar i inläggen! GÖTT! Men jag hoppas att ni gillar den och följer :) kommentera ! Pusskram! :) btw, så kan jag inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig.. Jeans och tröja, eller min sköööna ziperall? O.o ajja, får se.. men jaa, puss!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards