miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 1 augusti 2011 22:02

Thjoo!

Nu ska jag typ lägga mej i sängen och tråka, kanske läsa? Finns inget annat att göra x) messa såklart också :D men vi ses imorn! Blir kanske lundby om nån vill :) men vi ses, pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 1 augusti 2011 20:41

Heej!

Nu äntligen! Ska berätta lite om Finland :)

Det va jätte kul! Vi gjorde massor. Bla. Hälsade på pappas kusin, hennes mamma och barn, och det blir mina sysslingar, kulkul! Har kontakt med fyra av dom på facebook, dom andra två är för unga för de :) men kul! :D jaoo, sen va vi och kollade vart pappa föddes, och kollade på en kyrka och på gammel farmor och farfars grav? Åkte upp i ett jätte högt torn som heter något konstigt.. ;o xD sen på campingen bodde vi i en liten stuga, efter nån natt så fick jag sova i bilen resten av semestern pga att pappa snarkade.. -.- haha, men vi hade jätte kul i alla fall, och gjorde massa! Jag bloggade varje dag, fast på papper, men det blev typ 15 sidor och jag orkar inte sitta och skriva in det här ;) men om någon vill läsa får ni väl komma hit ;D här kommer liiite bilder :)


Mosta makkara ? nån grej , typ svart korv översatt :o blod med gryn i, gör äckligt :D skulle ätas med lingon och mjölk ;o inte min favorit!

 

Det här lärde jag mig såklart ganska fort - Keskusta = Centrum :D

 

Tornet nedanför :s :p

 

Lite av utsikten, coolt :D

 

En resturang, i tornet, cool utsikt när man äter, plus att den snurrar lite sakta runt :p (btw.  här åt mamma och pappa när dom hade förlovat sej :'))

 

Jag och brorsan :)

 

R.I.P ! (L)

 

Yes.. I know.. We ARE normal.. ;) haha :D men här är pappa , bror och jag iaf ;))

 

Hahah, han kanske lixom inte blev så glad för bilden över.. men lägger ut den här så kanske ja är lite förlåten ? :D hahah, han ska va glad att ja inte la ut videon som ja spela in iaf, DÅ vart han ägd av lilla syrran :DDD mig asså (H) ;D hihih love you bro' !  :)

 

Så.. det får räcka :) vill ni se mer får ni adda mej på facebook ;) pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 1 augusti 2011 19:55

Hejj!

Jaao, blev ju som sagt väckt av mammas kompis som skulle hämta bilnyckeln idag :D sen har jag bara chillat, typ kollat på tv. Sen när mamma kom hem mötte jag henne på stationen och sen cykla vi till badet. Va där en stund sen drog vi ner på stan och köpte fyra par trosor till mig och ett linne typ :D gutt! Sen drog vi hem. Vi åt och nu sitter jag här. Ska träffa Albin nu med tydligen :) kulkul! Men bloggar mer sen eller imorgon :) pusskram!


Leopard mönstrat linne och trosor :)

 

Trosor ;)

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 1 augusti 2011 11:08

Heij! :)

Jaop, idag blev jag väckt av mammas kompis Roger som ringde och skulle komma och hämta nyckeln till mammas bil, haha :D men det va bra för jag behövde gå upp! När han hade vart här gick jag in och duschade. Nu sitter jag i soffan och har ätit frukost, ni får ingen outfit än, kanske ikväll, för jag har inte tagit på mej något än typ, haha :). Idag ska jag bara va hemma och chilla tror jag, typ packa upp mina väskor från Finland. Men jaao, ses! PussKram & ha det bra!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards