miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 9 augusti 2011 23:47

Hejj! :)

Asså nu är det så att jag har lite panik ;o för jag kan inte bestämma mig för vilken hårfärg jag ska ha. Jag vill färga mörkt för att se hur det blir nu, när jag fixar mer med håret än jag gjorde förut när jag hade mörkt.. Men samtidigt är det onödigt att färga mörkt nu när jag precis fått ljust :o så snälla, jag behöver eran hjälp! Kommentera vilken hårfärg jag ska ha av dom här, snälla! (L)


1. Fortsätta blondera, ha så jag har nu och färga om när det behövs vill säga (kan bli ljusare då med)


2. Färga mellan brunt typ, med ljusa och lite mörka slingor i


3. Mörkbrunt


4. Svart


5. Svart underhår, rosa överhår


6. Vitt underhår (väldigt blondt) , rosa överhår


eller har du något annat förslag, säg till då ! :)

tack så länge!


Så här ser det ut nu - som ni ser är det lite gröna/orange/gula nyanser i också

(de gröna går få bort med silver schampoo, jag vet, och det ska jag köpa om jag ska fortsätta va blond)

 


Så här ser det ut från sidan :) - fråga mig inte vad jag gör på bilden!

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*


Av Mikaela Selvin - 9 augusti 2011 22:37

Shuu! :)

Dagen va bra, asså, vill berätta om hela men datan laggar hela tiden.. Men får se om den är bättre imorn så kommer det kanske lite bilder och så. Men bara kanske. Ska väl eventuellt till pappa imorn med? Men får se. Ajja, kommentera, läs och följ! ;) Puss Kram så ses vi imorn !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 9 augusti 2011 09:07

Tjah! :)

Jaao, nu har man gått upp, blev väckt av syrran vid halv åtta men jag fick sova om till åtta, va fortfarande trött så bad henne väcka mig vid nio sen gick jag upp. Kan ju inte sova hela dagen när man har lovat va barnvakt, hehe ;) Men vi har ätit frukost och just nu sitter vi och myser framför tv,n. Jag har kollat facebook och bloggat nudå lite snabbt, och sen är det syrrans tur, haha ;D. Men ska väl inte skriva mycket mer nu, bloggar mer sen ikväll. Puss och Kram! :)


Dagens Outfit - bilden tagen igår, men samma kläder tuup :)

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards