miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 23:45

Hej!


WOW ! det här gillas STORT ! :D haah :D rekord i blogg statistiken ! gud vad härligt :)

Kanske inte är så många besökare jämfört med vad en del andra har, men det är iaf rekord för mig, och det är det enda som räknas för mig just nu ^^ hihihih :D

fett glad i alla fall!

Ville bara att ni skulle veta det ^^


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 22:56

Heijsan! :)

Aah, nu har jag suttit här ett tag efter att ha fixat mig. Det vanliga, skölja av mej i ansiktet, tvätta bort sminket och så. Sen så sa mamma att jag kunde ta nåt hårbalsam i håret, asså, sånt som man inte har när man duschar dådå x) och det gjorde jag. Sen gick jag in och satte på datan igen då och satte mig här som sagt. Bara det att ina ögon tåras av det där jävla hårbalsamet ! :'o sheat ! men jaja.. Hoppas det blir bättre i håret iaf..! Men aah, sitter i min ziperall såklart! Shit, inte trodde jag att den skulle va såhär skön :o hoppas verkligen jag vinner den där rosa/vit randiga :D annars ska jag spara och köpa en till för egna pengar, mohahah! :D höhöh.. Men jaa, finns inte mycket mer att säga om vad jag har gjort tills nu.. Börjar väl vänja mig vid håret och jag gillar det liiiite mer än vad jag gjorde till en början.. Hehe, men det ska nog funka :) hoppas det växer ut nu bara, så jag kan klippa av det mer. För för enligt mamma, så skulle vi behövt klippa ännu mer, och ja bah neeeej , ge fan i det !!! :OO :D huhu! Men aao, växer det inte ut så får vi väl klippa igen.. Men bara det att det blir närmare page längd på håret då :o snacka om att jag kommer skämmas ihjäl... Då har jag hellre så här kort :o men aah..!

Jag har kollat min statistik nu dom senaste dagarna, och det ser ut att gå ganska bra faktiskt! :D jämfört med innan iaf.. Hehe :D går framåt och det gillas! :) fast iofs så bloggar jag ju ganska mke om dagen nu med ;oo men jaja, hoppas att många som klickar en gång på bloggen klickar fler gånger ! :) hihi :)


BLOGGBYTE ?


Sen så funderar jag STARKT ! på att byta till en annan bloggadress..? För jag gillar faktiskt inte bloggplatsen.. Man kan inte välja egna kategorier, vilket blir mycket bättre om man kan göra! Ser inte lika slarvigt ut då! Och när man ska länka någon så måste man kopiera allt och klistra in på någon konstig grej, och då är det inte ens säkert att det går klicka på länken... Sjukt skumt! Sen vad var det mer jag tänkte på... Just det! Inlägget sparas inte automatiskt i utkast efter att man har bloggat en stund, utan man kan skriva ett helt inlägg, sen kan datan lagga, och då är det helt borta.. Sjukt störande!! Men på devote, i alla fall när jag hade det, så sparades inlägget automatiskt efter att man hade skrivit några rader typ.. Så jaa, jag ska byta. Antingen till detove.se eller blogg.se.

Vilket är bäst? Kommentera tack! :)


Men aah, det var väl typ det jag ville ha sagt :) eller just det, sen om jag byter blogg, så kommer jag heta samma sak, i alla fall liknande, och jag kommer fortfarande ha kvar den här bloggen fast inte blogga något, men ett inlägg där det står att jag har bytt blogg! Sen ska Olivia fråga en av hennes kompisar fall hon kan hjälpa mig att föra över alla inlägg härifrån till den nya bloggadressen, för det kunde tydligen hon :) skulle va jättesnällt iaf! Och om det blir blogg.se skulle Olivia hjälpa mig att komma igång där :) men det kanske inte blir än på ett tag, får se, men kommentera gärna vad ni tycker och så! Vilken som är bäst osv :)

Puss Kram och ha det bäst !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 20:11

Heej!

Aah, jag gick upp typ vid tio. Sen så fixade jag mig och så och sen satte jag mig vid datan lite typ. Sen vid halv ett någonting kilade jag iväg till en jag pratar hos. Gick väl sådär, hon typ aah.. Usch! Men ska tydligen dit på måndag igen eftersom hon tyckte det kändes "si så där" när jag gick, då ska hon få be om ursäkt, annars blir ja sur...! ;oo men aah, när jag hade vart där så skrev mamma att jag skulle ringa henne. Då sa hon att hon kunde skjutsa mig till Olivia så jag kom dit lite tidigare :D när jag kom dit så typ gick vi upp på hennes rum och snackade, massa, haha, hon berätta massa skumma saker xD :D men sen så gick vi ut och drillade? Trevligt, sen fick jag lära mig en dans som resten ska få lära sig på lägret den 10;e september. Ja kan inte va med då för ska till Liseberg.. Men kommer på söndagen, då man ska visa upp, så jag kanske kan va med och visa upp den iaf ^^) hihi! Tack så mke gumman för att du lärde mig den! Sjukt rolig, :D. Men jaao, efter det vet jag inte vad vi gjorde, gick in och snacka och sen körde vi wii? Mario cart, jag äger verkligen på det!... NAAAT ! -.- höhöh :D men jaah, sen så fikade vi, saft och bullar :'D huhu! Gooood saft vare :D bullarna och kexet också såklart :ppPP hihih! Sen tror jag att vi gick upp på hennes rum? och hon fixade mina naglar :D jättefina blev dom! Hon är verkligen jätte duktig ^^ tack! När vi hade gjort det så gick vi ut och så fick jag lära mig resten av dansen också :). sen gick vi in och satt vid datan en stund. Jag fick en bok av henne också :p najs, tack gumman! Thihih, men jaao, sen skjutsade dom hem mig typ. När jag kom hem va en kompis till mamma här med hennes hund. Anette heter hon, de va längesen! Kul att träffas igen :) sen så skulle hon typ gå när jag hade kommit efter en stund. Och då gick vi in och gissa vad som hade kommit? JAAA ! min älskade snygga ursköna bästa ziperall !!! :DDD sheat ! :D thihih :D men sen när jag hade haft på mej den ett tag och ätit kvällsmat så va jag tvungen att kliva ur den och sätta mig på köksstolen igen.. Uss! Jag kommer sitta och tjuta till alla bilder på mig som är tagna innan sju idag... buhuu! mitt hår, det blev JÄTTE KORT !!!! D': klippte 10-15cm ungefär :( hade till en bit under tuttarna förut och nu har jag lixom till precis över :'( yhyyyyyyy! bröööl! :'( R.I.P my hair! (L) men jaja.. Ni ska få lite bilder i alla fall :) hoppas ni gillar det! och hoppas att mitt hår ser bättre ut i era ögon än vad det gör i mina... :(


thihi, bullar saft och kex ^^

 

SÖÖÖTA Olivia ! :D

 


När hon fixar mina naglar ^^

 


Resultatet - sjukt snyggt ! :D eller vad tkr ni? kolla hennes blogg, där ser ni mer coola saker hon gör, med naglarna asså, mönster och så :D http://oliiviiaahh.blogg.se

 

MIN ZIPERALL !! :D

 

Mitt hår innan.. :')

 


Och innan.. :)

 


Och efter :'(

 


Ussss ! :'(

 

Men jaa.. Det här är slutresultatet av håret :'/ men aah, ska ju köpa silverschampoo och balsam och så med då men aah, hoppas de blir vitare då med :) men jaao, lägger nog in lite bilder imorgon på när jag har krusat det och så också :) buhu :(

 

Kommentera gärna bilderna ! Även på mitt hår, hoppas inte det ser förjävligt ut.. :'( Men ha det bra, och Olivia, TACK för dagen ! Grymt kul :DD

Nu ska jag hoppa i min ziperall , göra mig iordning, tycka lite synd om mig själv och sen sitta vid datan.. Sen sova. Imorgon blir det att gå upp typ vid tio, sen fixa mig för rix fm på kvällen :D åker vid fem, sååå jaa :D ska bli kul, men ni får ha det bra ! :) PussKram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 11:45

Är med i dagens blogg hos Alexandra igen ! :D

Va med du också ! :)


http://vadfanskajagheta.se/category/19-dagens-blogg.html

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 11:37

   INNAN :



EFTER:

   

Det ser bättre ut irl, sen har jag inte plattat nu, men det gör jag inte förrän vi klippt det så det inte blir ännu mer slitet.. Men klipper ikväll och imorgon ska jag krusa :) så om jag kommer ihåg så kan ni få bild på det som fixat då med om ni vill :)) sen ska jag köpa silver schampoo och balsam för att få bort de gula :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 11:25

Shoo! :)

Jaapp, har gått upp, suttit vid datan lite fixat mig och nu äter jag frukost. Har också gått med i en tävling om en valfri zipperall :D jag tävlar om en candycane ! får ju en leopard snart (L) men aah, bara hoppas :D sen ska jag anmäla mig till dagens blogg idag igen hos Alexandra :) men jaa, följ henne på bloglovin' om ni inte gör det, sjukt mycket roliga tävlingar och så :D http://vadfanskajagheta.se

Men nu ska jag läsa alla bloggar jag läser och sen ska jag typ dra iväg till ett ställe vid ett, va där en stund och sen tio i tre typ så tar jag tåget mot Olivia ! :D naaajjssss! Sen ikväll när jag kommer hem så ska vi klippa mitt hår.. :'( menmen, det måste också göras för att det ska kunna bli ännu längre :D men jaa, ni får ha det så bra så hörs vi sen igen! Puss sålänge!


Dagens outfit ! - btw. funderar på om jag ska börja skriva vart jag köper kläderna och så? KOMMENTERA !

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 10:34

Va med du också ! http://smnmode.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfri-ziperall.html?_tmp=b4339fc4dd5ea3ba1c86b03fa09329d088f5f085

Ovido - Quiz & Flashcards