miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

FINLAND - SUOMI - TAMMEFORS - TAMPERE :D

Av Mikaela Selvin - 1 augusti 2011 20:41

Heej!

Nu äntligen! Ska berätta lite om Finland :)

Det va jätte kul! Vi gjorde massor. Bla. Hälsade på pappas kusin, hennes mamma och barn, och det blir mina sysslingar, kulkul! Har kontakt med fyra av dom på facebook, dom andra två är för unga för de :) men kul! :D jaoo, sen va vi och kollade vart pappa föddes, och kollade på en kyrka och på gammel farmor och farfars grav? Åkte upp i ett jätte högt torn som heter något konstigt.. ;o xD sen på campingen bodde vi i en liten stuga, efter nån natt så fick jag sova i bilen resten av semestern pga att pappa snarkade.. -.- haha, men vi hade jätte kul i alla fall, och gjorde massa! Jag bloggade varje dag, fast på papper, men det blev typ 15 sidor och jag orkar inte sitta och skriva in det här ;) men om någon vill läsa får ni väl komma hit ;D här kommer liiite bilder :)


Mosta makkara ? nån grej , typ svart korv översatt :o blod med gryn i, gör äckligt :D skulle ätas med lingon och mjölk ;o inte min favorit!

 

Det här lärde jag mig såklart ganska fort - Keskusta = Centrum :D

 

Tornet nedanför :s :p

 

Lite av utsikten, coolt :D

 

En resturang, i tornet, cool utsikt när man äter, plus att den snurrar lite sakta runt :p (btw.  här åt mamma och pappa när dom hade förlovat sej :'))

 

Jag och brorsan :)

 

R.I.P ! (L)

 

Yes.. I know.. We ARE normal.. ;) haha :D men här är pappa , bror och jag iaf ;))

 

Hahah, han kanske lixom inte blev så glad för bilden över.. men lägger ut den här så kanske ja är lite förlåten ? :D hahah, han ska va glad att ja inte la ut videon som ja spela in iaf, DÅ vart han ägd av lilla syrran :DDD mig asså (H) ;D hihih love you bro' !  :)

 

Så.. det får räcka :) vill ni se mer får ni adda mej på facebook ;) pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards