miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Dagen här då ! :)

Av Mikaela Selvin - 4 augusti 2011 23:36

Heejhej ! :)

Jaao, gick upp typ halv nio eller något idag? Ajja, läs tidigare inlägget om morgonen.

När Sofie hade kommit sen efter ett tag drog vi till stationen och skulle gå på bussen. De va en asskum kille i kön som snacka för sig själv och me oss och vi bah wtf ;o hahah, sen när vi stog vid bussen där man går på fick jag hans penna :o han bah * aah.. ni får den, så kan ni skriva något fint.. eller klottra.. eller göra något..* ja bah ahah aah okeej tack så mke xD omg! och han satt bakom oss hela vägen in också, ja och sofie höll på att få psykutbrott, va fan assvårt att hålla sej för skratt! mahah :D men sen så mötte vi Liza och vi chillade runt, hittade ett par solglasögon idag, vann en apa ;) och så köpte jag och sofie ett best friend halsband :) men sen så åkte liza hem, jag och sofie gick en stund till och sen drog vi med hem. hahah snacka om flumm på bussen x) alla bah kolla :D sen dom två sista hållplatserna innan vi skulle av tröck ja på stopp, och varje gång vare nån som skulle av :o sen sa vi hejdå till folk men dom sa inte hejdå tbx, snacka taskigt ! :o sen en knacka vi på när han hade gått av och han bah dissa för han hörde antagligen inte :o haha menmen, sen gick vi av och drog hem till mig. vi typ satt vid datan ( sofie hade sin mobil och va ute på nätet där ) sen typ drog vi ut och drog och satte oss nånstans och snacka, sen skulle jag hem och då åt jag sen fixade jag mig och la mig här och snacka med massa :) nu ska jag bjuda på lite bilder så ni får något kul att kolla på :) men dom kommer i nästa inlägg - ifall datan skulle lagga och då måste jag skriva om allt, väntar hellre med bilderna. men får ni dom inte ikväll får ni dom imorn, promise ! :) men ses , puss sålänge!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards