miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

typ.. ehm ja vene ? nåt bara :o :)

Av Mikaela Selvin - 7 augusti 2011 22:22

Tjuuh! :)

Jag bloggade inte imorse, tänkte göra det men sen blev det massa andra grejer och då sket jag it. Men bloggar nu ist :)

Gick upp typ tolv, fixade lite och sen satte jag mig vid datan. Sen va det dags för mat, lax i ugn potatis och morötter typ ( i ugnen också ;p) och sen kall sås till. MUMMAH ! men sen gjorde jag inte mke, satt vid datan mest, snackade med morbror och mamma om telefoner och skit, så jag kanske.. ska få en Iphone 5 med fri surf och så sen i julklapp :DD mihih :D (a) men sen typ kom mormor och då fick jag lite duschkräm lotion och deo, plus cerat från båten brika som hon va på på kryssning :D tacktack! sen när dom åkte så vet ja inte vad jag gjorde. Satte mig vid datan med syrran och fixade bilder till hennes sommar läxa tror jag. Sen när vi gjort det så fixade vi facebook till henne :) tyckte hon var skit kul haha :p så jag kommer få konkurrens om datan nu.. -.-' menmen :) sen duschade vi av henne och när mamma kom hem från träningen så åt vi. Sen gick jag in och duscha och så och sen satte jag mig här fast i sängen :D men ni ska få dagens outfit nu eftersom den inte kom imorse :) Imorgon blir det Linköping med Liza :DD längesen! Vi ska båda köpa jumpsuits :D sen ska jag kolla fall ja hittar nåra snygga trooosor och bh lite billigt nånstans :D jaja, kommer bilder imorgon kväll på det jag hittat om jag hittat något asså :) btw så kommer min zipperall den här veckan förhoppningsvis :DDD (L) men bloggar mer imorgon, måste typ sova nu tror jag, om jag ska orka upp imorgon ;o hehe... men ha de bra, pusskram! :)


Daagens Ooutfit ! :)

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 
 
frida

frida

7 augusti 2011 23:25

Hej har en tävling på min blogg så va med och tävla så kanske du vinner priserna! Kram.

http://fridalovejapan.bloggplatsen.se

Mikaela Selvin

7 augusti 2011 23:31

Hej, skulle gärna va med. Men när jag skulle fixa bloglovin så gick de inte logga in och så sen ;o så jag har inte de.. Så tyvärr :/ Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards