miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Dagen ! :D PLUS bilder på slutresultatet på mitt hår.. :(

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 20:11

Heej!

Aah, jag gick upp typ vid tio. Sen så fixade jag mig och så och sen satte jag mig vid datan lite typ. Sen vid halv ett någonting kilade jag iväg till en jag pratar hos. Gick väl sådär, hon typ aah.. Usch! Men ska tydligen dit på måndag igen eftersom hon tyckte det kändes "si så där" när jag gick, då ska hon få be om ursäkt, annars blir ja sur...! ;oo men aah, när jag hade vart där så skrev mamma att jag skulle ringa henne. Då sa hon att hon kunde skjutsa mig till Olivia så jag kom dit lite tidigare :D när jag kom dit så typ gick vi upp på hennes rum och snackade, massa, haha, hon berätta massa skumma saker xD :D men sen så gick vi ut och drillade? Trevligt, sen fick jag lära mig en dans som resten ska få lära sig på lägret den 10;e september. Ja kan inte va med då för ska till Liseberg.. Men kommer på söndagen, då man ska visa upp, så jag kanske kan va med och visa upp den iaf ^^) hihi! Tack så mke gumman för att du lärde mig den! Sjukt rolig, :D. Men jaao, efter det vet jag inte vad vi gjorde, gick in och snacka och sen körde vi wii? Mario cart, jag äger verkligen på det!... NAAAT ! -.- höhöh :D men jaah, sen så fikade vi, saft och bullar :'D huhu! Gooood saft vare :D bullarna och kexet också såklart :ppPP hihih! Sen tror jag att vi gick upp på hennes rum? och hon fixade mina naglar :D jättefina blev dom! Hon är verkligen jätte duktig ^^ tack! När vi hade gjort det så gick vi ut och så fick jag lära mig resten av dansen också :). sen gick vi in och satt vid datan en stund. Jag fick en bok av henne också :p najs, tack gumman! Thihih, men jaao, sen skjutsade dom hem mig typ. När jag kom hem va en kompis till mamma här med hennes hund. Anette heter hon, de va längesen! Kul att träffas igen :) sen så skulle hon typ gå när jag hade kommit efter en stund. Och då gick vi in och gissa vad som hade kommit? JAAA ! min älskade snygga ursköna bästa ziperall !!! :DDD sheat ! :D thihih :D men sen när jag hade haft på mej den ett tag och ätit kvällsmat så va jag tvungen att kliva ur den och sätta mig på köksstolen igen.. Uss! Jag kommer sitta och tjuta till alla bilder på mig som är tagna innan sju idag... buhuu! mitt hår, det blev JÄTTE KORT !!!! D': klippte 10-15cm ungefär :( hade till en bit under tuttarna förut och nu har jag lixom till precis över :'( yhyyyyyyy! bröööl! :'( R.I.P my hair! (L) men jaja.. Ni ska få lite bilder i alla fall :) hoppas ni gillar det! och hoppas att mitt hår ser bättre ut i era ögon än vad det gör i mina... :(


thihi, bullar saft och kex ^^

 

SÖÖÖTA Olivia ! :D

 


När hon fixar mina naglar ^^

 


Resultatet - sjukt snyggt ! :D eller vad tkr ni? kolla hennes blogg, där ser ni mer coola saker hon gör, med naglarna asså, mönster och så :D http://oliiviiaahh.blogg.se

 

MIN ZIPERALL !! :D

 

Mitt hår innan.. :')

 


Och innan.. :)

 


Och efter :'(

 


Ussss ! :'(

 

Men jaa.. Det här är slutresultatet av håret :'/ men aah, ska ju köpa silverschampoo och balsam och så med då men aah, hoppas de blir vitare då med :) men jaao, lägger nog in lite bilder imorgon på när jag har krusat det och så också :) buhu :(

 

Kommentera gärna bilderna ! Även på mitt hår, hoppas inte det ser förjävligt ut.. :'( Men ha det bra, och Olivia, TACK för dagen ! Grymt kul :DD

Nu ska jag hoppa i min ziperall , göra mig iordning, tycka lite synd om mig själv och sen sitta vid datan.. Sen sova. Imorgon blir det att gå upp typ vid tio, sen fixa mig för rix fm på kvällen :D åker vid fem, sååå jaa :D ska bli kul, men ni får ha det bra ! :) PussKram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 
 
Olivia

Olivia

18 augusti 2011 21:47

Tack själv för en jättekul dag gumman! :D<333
Och håret vart ju jättefint ju! :D
Btw, usch vilken hemsk bild på mig.. x)

http://www.oliiviiaahh.blogg.se

Mikaela Selvin

18 augusti 2011 22:03

Hihi lugnt, måste göras om ! :D

 
Ingen bild

Kalle Pettersson

18 augusti 2011 22:06

Det blev ju fint:)

Mikaela Selvin

18 augusti 2011 22:49

Hihi tkr du? Taack :)

 
sofie :)

sofie :)

18 augusti 2011 23:11

JAg skulle egentligen börjat mitt sista år (y) men gick iv av olika anledningar! men vad kul att du följer mig :D! kmr göra detsamma för dig när som :)

Kram på dig! :)<3

http://youshouldneversaynever.blogg.se

Mikaela Selvin

18 augusti 2011 23:31

Ahaa okej :) jaa, de är kul att följa dej så :P härligt ! :D

Kramkram! ^^)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards