miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Ja vad ska man säga..?

Av Mikaela Selvin - 18 augusti 2011 22:56

Heijsan! :)

Aah, nu har jag suttit här ett tag efter att ha fixat mig. Det vanliga, skölja av mej i ansiktet, tvätta bort sminket och så. Sen så sa mamma att jag kunde ta nåt hårbalsam i håret, asså, sånt som man inte har när man duschar dådå x) och det gjorde jag. Sen gick jag in och satte på datan igen då och satte mig här som sagt. Bara det att ina ögon tåras av det där jävla hårbalsamet ! :'o sheat ! men jaja.. Hoppas det blir bättre i håret iaf..! Men aah, sitter i min ziperall såklart! Shit, inte trodde jag att den skulle va såhär skön :o hoppas verkligen jag vinner den där rosa/vit randiga :D annars ska jag spara och köpa en till för egna pengar, mohahah! :D höhöh.. Men jaa, finns inte mycket mer att säga om vad jag har gjort tills nu.. Börjar väl vänja mig vid håret och jag gillar det liiiite mer än vad jag gjorde till en början.. Hehe, men det ska nog funka :) hoppas det växer ut nu bara, så jag kan klippa av det mer. För för enligt mamma, så skulle vi behövt klippa ännu mer, och ja bah neeeej , ge fan i det !!! :OO :D huhu! Men aao, växer det inte ut så får vi väl klippa igen.. Men bara det att det blir närmare page längd på håret då :o snacka om att jag kommer skämmas ihjäl... Då har jag hellre så här kort :o men aah..!

Jag har kollat min statistik nu dom senaste dagarna, och det ser ut att gå ganska bra faktiskt! :D jämfört med innan iaf.. Hehe :D går framåt och det gillas! :) fast iofs så bloggar jag ju ganska mke om dagen nu med ;oo men jaja, hoppas att många som klickar en gång på bloggen klickar fler gånger ! :) hihi :)


BLOGGBYTE ?


Sen så funderar jag STARKT ! på att byta till en annan bloggadress..? För jag gillar faktiskt inte bloggplatsen.. Man kan inte välja egna kategorier, vilket blir mycket bättre om man kan göra! Ser inte lika slarvigt ut då! Och när man ska länka någon så måste man kopiera allt och klistra in på någon konstig grej, och då är det inte ens säkert att det går klicka på länken... Sjukt skumt! Sen vad var det mer jag tänkte på... Just det! Inlägget sparas inte automatiskt i utkast efter att man har bloggat en stund, utan man kan skriva ett helt inlägg, sen kan datan lagga, och då är det helt borta.. Sjukt störande!! Men på devote, i alla fall när jag hade det, så sparades inlägget automatiskt efter att man hade skrivit några rader typ.. Så jaa, jag ska byta. Antingen till detove.se eller blogg.se.

Vilket är bäst? Kommentera tack! :)


Men aah, det var väl typ det jag ville ha sagt :) eller just det, sen om jag byter blogg, så kommer jag heta samma sak, i alla fall liknande, och jag kommer fortfarande ha kvar den här bloggen fast inte blogga något, men ett inlägg där det står att jag har bytt blogg! Sen ska Olivia fråga en av hennes kompisar fall hon kan hjälpa mig att föra över alla inlägg härifrån till den nya bloggadressen, för det kunde tydligen hon :) skulle va jättesnällt iaf! Och om det blir blogg.se skulle Olivia hjälpa mig att komma igång där :) men det kanske inte blir än på ett tag, får se, men kommentera gärna vad ni tycker och så! Vilken som är bäst osv :)

Puss Kram och ha det bäst !


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards