miikaelaaseelviin

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Min dag! :)

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 21:09

Heej! :)

Idag gick jag upp typ vid sex. Fixade mig och tog på mig kläder och sånt. Satte mig vid datan och sen åt jag frukost. Sen kom Liza typ vid åtta, sen drog vi till skolan. De va ju kul.. Hade samling eller vad man ska säga i en av salarna först och där fick vi lite information. Bla. om att vi ska vandra/paddla kanot till Bleckingstad på torsdag :O :( jag kommer fan se till att bli sjuk eller nåt tills dess, just den dagen ;oo -.-' höhöh, men jaa.. Sen så va det rast, efter att vi hade fått våra skåp. Vi fick fika och sen när vi började igen så hade vi so. Det va ju som vanligt.. kul...! Så kul så att Axel somnade, haha :) x) men där så snackade vi nyheter och sen skulle vi i smågrupper diskutera judendom. Jag och Liza va med Marcus och Jacob. Men aah, det gick ju som det gick ;] haha.. Men sen så va det slut typ, och då vare rast. Lunch. Alltid lika gott med skolmat.. Naaat! Menmen, det gick ändå. Sen började engelskan, 40min. Och där fick vi våran första läxa! Första dagen! :O :( Men aah, sen va det svenska i en timme efter det och vi snackade bara om vad vi skulle göra under året och sen gick vi och lånade böcker typ. Sen slutade vi. Då drog jag ner till stan och gick till ungdomshälsan och pratade. Skönt vare :). Efter det så åkte jag hem och typ jaa, snackade med morfar och syrran. Sen plockade jag in i diskmaskinen. Efter det gick jag in på mitt rum och pluggade. Sen kom mamma hem och då åt vi typ. Mummssaah! Sen gick jag in och pluggade igen. Aah, haha, jag somnade en stund också ^^) men jaao, sen kom mamma in och vi snackade lite och nu sitter jag här. Gutt! ;) Men jag är trött ;/ Men jaja.. Imorgon blir det skola vid tio över åtta. Börjar med idrott ;o sen en jättelång rast! -.- Sen svenska, tio minuters rast och svenska igen ;o sen lunch efter det so, och sen bild. Slutar halv fyra! :O men det ska väl gå bra.. Men japp, nu ska jag inte göra mycket mer, göra mig iordning och sova ganska snart :o. Sen på lördag eller något skulle mamma och vi åka till Lkpg och köpa höst skor. Kanske ska sova över med sofie också, men har inte bestämt helt än. Det beror på om jag kommer orka för jag va iväg på massa i helgen, sen ska jag iväg den 3,e och 10,e också.. Vill lixom slappna av någon helg också ;o men vi får se.. Ni får ha det så jätte bra! PUSS och KRAM till er ! :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Selvin - 27 maj 2012 22:59

Tja allihopa ! :)   Eftersom jag aldrig bloggar men vill komma igång igen. Kan jag likagärna testa en ny bloggplats och börja om på nytt. Så please, följ mej ! :)   Klicka här för att komma till bloggen.   Nattstad Nattstad Nattstad ...

Av Mikaela Selvin - 7 april 2012 22:26


Jamen hej igen! :) Vet inte om jag bloggade i torsdags ? joo lite på eftermiddagen va? Aja, i fredags skulle jag ju blogga men kom hem typ halv tre så orkade inte. Jag och mamma gick till mammas kille, hans son och en gemensam kompis till han och m...

Av Mikaela Selvin - 5 april 2012 14:46

Hejhej ! :) Sista dagen i skolan idag och nu är det påsklov för min del, så skönt! Gick till tio i två idag, fick inställd elevens val så :) chill! Men jaa, har gått hem nu och packat badväskan, äter och ska snart dra till skolan och möta Sofie sen...

Av Mikaela Selvin - 4 april 2012 15:33

Hej igen ! :D Usch, det va ju jätte längesen nu ju :( menmen, jag tänkte inte gå in så mycket på vad jag har gjort utan tänkte berätta om idag och lite famåt osv. Har i alla fall varit i skolan idag. Gick upp, fixade mig sen mötte Sofie. Engelska...

Av Mikaela Selvin - 24 februari 2012 21:14

Hello !   I really want people to talk with on kik, so, kik me please ? :D I answer everyone :)   miikaelaaseelviin @ kik   And I also think you should follow me on Instagram :D I follow you all back and I upload new pictures every day, m...

Ovido - Quiz & Flashcards