miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 00:44

Hejsan!


Jaa, nu ställer jag frågan och jag vill ha många svar!

VAD vill ni att jag ska skriva om? VAD vill ni läsa om?

Kommentera och berätta !

VAD är bra i min blogg nu, när jag skriver? Och VAD är dåligt?

Kommentera och berätta !


Kommentera och berätta ! betyder mycket för mig att veta vad jag gör bra och vad jag kan bättra på, vad ni vill läsa om osv. :) Tackar på förhand!


Btw. alla onödiga, taskiga kommentarer tas bort, dvs, dom som inte har med det här inlägget att göra också..!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 00:30

Heej! :)

Jaa, nu sitter jag här i min säng, vilket jag gjorde förut också och gör inte ett skit! Kollar runt lite på facebook där jag också pratar lite med Fabian hehe :), bloglovin' och chattar på msn med Liza typ :) men aah, vet inte vad jag ska skriva.. Det börjar i alla fall bli sjukt varmt pga att min data är JÄTTE varm ! :s huh! Men aja, får väl ta på mej nån tröja eller något ist för de ja har nu ;d ziperall om nån undra ;o men jaa, läs nästa inlägg och kommentera ! det är för sej för att det är lite viktigare elle va man ska säga :) kommentera även tidigare inlägget om BLOGGBYTE ? :)

PussKram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards