miikaelaaseelviin

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 14:23

Anmäl dig till dagens blogg!:D

Jag lotter ut fem nya vinnare imorrn :)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/fre...blogg-2.html#comment


Sv; Heej! Anmäler mig gärna till dagens blogg :D kul :)

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 12:35

Hejjj! ;d

Nu ska jag kruuussa håret ;) typ föna det så de blir torrt först :) men aao, ni får lite bilder sen tror jag :D men vi ses, nu ska jag fixa mej och dunka music ! (aa)


Shiiit gammal bild, sen juni typ ! :o men aah, så här blir mitt hår när man krusar det, iaf när jag hade det långa.. får se om de blir likadant när jag har så här kort, haha ;))

 


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 12:03

Tjah!


Slänger in en bild på dagens outfit då, haha chill ja vet ! (a)

Ska nog inte ha den ikväll, men aah, slänger in en bild på vad jag ska ha ikväll senare, eller imorgon, söndag..? Jag vet inte , men hoppas jag hinner senare :) pussochkram!


Ziperall från ziperall.se Svart linne - Ullared

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 10:44

Heej! :)

Aah, nu har jag bara gått upp, satte mig här en stund och nu ska jag duscha. Fy vilket skitväder det är idag!! Och jag som ska på rix fm ikväll :( menmen, det får bli kul ändå! :) Men som sagt, ska duscha nu och sen ska jag äta frukost. Sen ska jag väl föna håret och typ krusa det.. Sen vet jag inte, sitta här en stund och glo kanske. Har inte bättre för mig. Kanske ska sminka mig när jag ändå är igång så slipper jag det sen..? Aja, vi får se, men vi hörs sen när jag har duschat kanske :) då kommer nog dagens outfit också.. pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 10:35

Jag är med och tävlar om ett valfritt smycke från alexandras webshop ! Jätte grymma smycken! Ni hittar tävlingen här.


Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 10:22

Jaa, jag är med i dagens blogg hos Alexandra !

För att komma till sidan klickar du här.


Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 01:05

Shoe! :)

Japp, nu är det dags för mig att säga Godnatt! Annars kommer jag aldrig orka upp i tid imorgon! Ska ju orka helgen också.. Sen är det skola på måndag.. Usch! Men jaja, läs tidigare inlägg och kommentera massa! Följ mig här och på bloglovin' . Pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 19 augusti 2011 00:59

Ursäkta mej att jag slänger in så onödiga inlägg.. Men jag märkte nu att det går att göra kategorier när man skapar inlägget haha :D jaja, får se om jag har kvar den här bloggen ändå då , för det var ju det största skälet till att jag skulle dissa..

Men jaja, från och med nu kommer jag börja dela in inläggen i olika kategorier då :)

Så allt som handlar om vad jag gjort och så är på allmänt, sen kommer dagens outfit vara försej, hiss&diss kommer stå under det osv. Sen kanske det kommer mer kategorier eftersom.. Men jaa, börjar med det från och med nu! Så alla tidigare inlägg kommer vara som vanligt, bara dom som kommer nu och framåt som delas in i olika kategorier! Hoppas ni kommer gilla det! :) PussKram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards