miikaelaaseelviin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 07:47

Hejhej! :)

Jaa som jag sa, snart kommer Liza och sen blir det skolan. Få se vad vi ska göra, skulle gå enligt schema men vi har inget schema än så aah ;o menmen haha :) Men jaa, jag har ätit frukost nu och sminkat och plattat håret klart, och tagit på mig kläder såklart ;d men japp, ni får ha en grym dag så ses vi sen! :)) Puss Kram, love you all ! (L)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 07:21

Tjoo!

Dagens Outfit här då :) btw så är jag i köket för er som inte fattade det ;p

 

/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 22 augusti 2011 06:28

Heej ! :)

Aah, nu har jag gått upp, gick upp typ tio över sex  :s men jaa, skapligt pigg ändå. Så gick jag upp, tog fram kläder satte på music och nu har jag sminkat mej halvt ;) brunkräm så nu är det bara mascaran som saknas, sen ska jag platta håret och sen ska jag ta på mej kläder.. :) Men jag bloggar mera sen när jag äter frukost typ :) Puss och Kram !




/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 21 augusti 2011 22:18

Hej!
Som jag sa så skulle jag videobloggat ikväll.. Men det gick inte, stog att det skulle ta över fem timmar och då skulle jag ändå inte kunnat ladda upp det förräns imorgon. Men lugn, bara lugn, jag ska försöka imorgon igen! :) Men vi ses, pusskram, älskar er!!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 21 augusti 2011 21:07

som sagt Melanie i Love Generation E Ju MIN kusin :L !


Hehe !


 

http://www.aamandaaniilssoon.bloggplatsen.se



Sv; Hehe jaapp! I know :D


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 21 augusti 2011 19:25

Wilma

när kommer video-saken hehe


Sv; Hej! :) jag laddar upp klippet på youtube just nu, och det verkar ta ett tag. Men det kommer så fort det är klart :)


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 21 augusti 2011 14:16

Hej !

Aah nu är bilderna införda, så ni ska få lite bilder ! Inte så många kanske men några i alla fall :) sen så har jag filmat också, men inte så bra ljudkvalitet på dom. Tror det beror på att det kom vatten på kameran, troligtvis hade det kommit i högtalaren då... -.- haha :D menmen. Bilder här i alla fall ! Enjoy !


Två som uppträdde innan för att dra igång det hela ? bra iaf :)


 

 

Liza och Sofie !

 

Ulrik Munther - så sjukt snygg och söt och så grymt bra ! (L)

   

Love Generation !

   

Andreas Johnsson ! ^^

   

JAY SMITH ! så jävla snygg , och vilken röööst :ooo

   

Swingfly ! vilket drag :D så jävla grym ! :D

     

Tove Styrke ! gud vad söt och bra hon är :'D

   

Och sist men som sagt inte minst - DANNY SAUCEDO ! snyggast och bäst ! (aa'

   

Så, hoppas ni gillade bilderna ! :) Ja älskade i alla fall kvällen ! :D men vi ses, pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Av Mikaela Selvin - 21 augusti 2011 14:09

Heej ! :)

Det va en himla massa som jag hade att skriva om nu, herre guud! Menmen, nu är det gjort och nu tar jag tag i söndagens inlägg ;)

Jaa, än så länge så har jag gått upp, ätit frukost, bloggat, pratat med pappa som bad om ursäkt för helgen (vi blev osams för er som undrar) och han hörde inte av sig.. Men det gjorde han nu i alla fall. Och mer om det behöver ni inte få reda på..! :) Sen så har jag inte gjort mycket mer, bestämt mig för att jag ska videoblogga nu idag! Innan skolan börjar lixom ;) Men jaa, det gör jag ikväll. Så håll utkik ! :D Hoppas det går, annars skriver jag det och videobloggar så snart som möjligt igen..! Men jaa, finns inte mycket mer att säga.. Dagens outfit får ni ingen idag haha, för jaa, jag sitter i.. gissa vad....? hahah japp, rätt! Min ziperall ;d men jaa, lyssnar lite på musik och ska typ vika strumpor och trosor nu ;) väldigt fint väder ute jämfört med igår ;o jaja, ni får ha det bra! Så ses vi :) pusskram!


/ MiikaelaaSeelviin ;*

Ovido - Quiz & Flashcards